افزایش قیمت خودروهای اکستریم / این مدل ۲۰۰ میلیون گران شد! + جدول تیر ۱۴۰۴
کد خبر : ۲۳۲۰۵
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۲۵
-
زمان : ۲۰:۰۰
|
دسته بندی: خودرو

افزایش قیمت خودروهای اکستریم / این مدل ۲۰۰ میلیون گران شد! + جدول تیر ۱۴۰۴

قیمت خودروهای اکستریم افزایش یافت.

به گزارش پول و تجارت، بر اساس قیمت بازار اکستریم در تیر ۱۴۰۴، اکستریم TXL ۲.۰ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد این درحالی هست که این خودرو ماه قبل به قیمتی حدود ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله می‌گردید بدین ترتیب این مدل اکستریم نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته هست نیز اکستریم VX ۲.۰ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ حدود ۲۰۰ میلیون نسب به خرداد ماه گران تر گردید و درحال حاضر با قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در بازار معامله خواهد گردید.اما برای خرید اکستریم LX ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ باید چیزی حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بپردازید این درحالی هست که این خودرو ماه قبل با قیمت ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله می‌گردید بدین ترتیب این خودرو برخلاف دیگر مدل ها حدود ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته هست. جهت استعلام قیمت بازار آزاد اکستریم در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.قیمت بازار آزاد اکستریم - تیر ۱۴۰۴برندمدلکارکرد(کیلومتر)قیمت (تومان)اکستریم LX ۱.۶ لیتر توربو۱۴۰۳صفر۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰اکستریم LX ۱.۶ لیتر توربو۱۴۰۴صفر۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰اکستریم TXL ۲.۰ لیتر توربو۱۴۰۳صفر۴,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰اکستریم TXL ۲.۰ لیتر توربو۱۴۰۴صفر۴,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰اکستریم VX ۲.۰ لیتر توربو۱۴۰۳صفر۵,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰اکستریم VX ۲.۰ لیتر توربو۱۴۰۴صفر۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰مقایسه کابین لوکانو L۸ با اکستریم VXمقایسه لوکانو L۸ با اکستریم VX در بخش کابین نیز روایتی مشابه دارد. تقریبا نمی‌توان میان المان‌های طراحی کابین دو خودرو، به‌جز طراحی بخش Tمانند کنسول میانی و داشبورد، شباهت دیگری یافت. کابین لوکانو با بهره‌گیری از کلاستر دیجیتال و مولتی‌مدیای یکپارچه‌ی افقی (Landscape)، رویه‌ای مشابه با محصولات قدیمی‌تر برند چری را در پیش گرفته هست. دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع ۵ قلو، در چیدمانی مشابه با سبک طراحی مرسدس بنز اما با گرافیک مستطیلی، به‌عنوان المان‌های بارز طراحی روی داشبورد نقش بسته‌اند و برخلاف سبک طراحی اکستریم VX، قصد ندارند در ساختار داشبورد مخفی شوند.ادغام طراحی داشبورد لوکانو L۸ با رودری‌ها، در ترکیب با سیستم روشنایی انتزاعی، بسیار دلنشین و البته مدرن جلوه انجام می‌دهد. در مقابل، کابین اکستریم VX تلاش زیادی دارد تا تصویری متمایز، فضایی و منحصربه‌فرد ارائه دهد. باید اعتراف کرد که در این راه موفق عمل کرده هست، اما لزوما طراحی جذابی ندارد.روی داشبورد اکستریم VX، ترکیب سه نمایشگر نصب شده که کل آن با یک لایه شفاف سرتاسری –که بسیار مستعد جذب آلودگی و اثر انگشت هست– پوشیده شده هست. این سبک طراحی، جز در میان خودروسازان چینی، هیچ‌گاه تا این اندازه اغراق نشده قرار دارای بود. غربیلک فرمان نیز در ساختاری متمایز، از نوع دوشاخه افقی و منحصربه‌فرد طراحی شده هست. نورپردازی انتزاعی نیز، با اغراق بیشتر، هم در بخش بالا و هم در پایین داشبورد و با اتصال کامل به رودری‌ها اجرا شده که حس آینده‌نگرانه فضای کابین را تکمیل انجام می‌دهد.اگر طرفدار سبک طراحی متمایز، جالب‌توجه و منحصربه‌فرد باشید، بدون تردید نمای داخلی اکستریم VX قابلیت بیشتری در ارضای سلیقه شما خواهد دارای بود. اما باید اعتراف کرد که سبک طراحی کابین لوکانو L۸ تناسب بصری بیشتری با نمای خارجی آن و دنیای امروزی صنعت خودروسازی دارد و سنگین‌تر و لوکس‌تر جلوه انجام می‌دهد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه