تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
کد خبر : ۲۳۳۰۷
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۲۷
-
زمان : ۲۳:۳۹
|
دسته بندی: بانک

تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات این بانک را تشریح کرد.

به گزارشبازاربه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، بیان کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، تاکنون با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان این بانک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیت‌های بانک به پایداری رسیده هست.پرتوافکنان با اشاره به انجام خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اظهار دارای بود: خدماتی مانند گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارت‌ها، ساتنا و پایا و صدور کارت‌های هدیه و بن کارت سازمان‌ها هم‌اکنون قابل انجام هست.وی با اشاره به ازسرگیری خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه طبق وعده قبلی، افزود: موضوع وکالتی شدن حساب‌های مشتریان برای ثبت نام خودرو، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات، ازجمله اقداماتی هست که در این راستا صورت گرفته هست.عضو هیات مدیره بانک سپه از ورود موفق روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مراجعه به اینترنت بانک و همراه بانک سپه خبر داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاه‌های اینترنتی دریافت کنند.پرتوافکنان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه سراسر کشور بانک سپه فعال هست، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال تعیین وضعیت هست.وی در پایان ضمن پوزش مجدد از تمامی مشتریان بانک سپه، ابراز دارای بود: امیدوارم با گذر از این دوره کوتاه و رسیدن به پایداری کامل سامانه‌ها، بانک سپه مطلوب‌تر و قوی‌تر از گذشته در خدمت هم‌میهنان عزیزمان باشد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه