چری تیگو ۸ سوپر هیبرید وارد بازار انگلستان می‌شود
کد خبر : ۲۳۳۱۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۲۸
-
زمان : ۰۹:۱۶
|
دسته بندی: خودرو

چری تیگو ۸ سوپر هیبرید وارد بازار انگلستان می‌شود

برنامه ارزیابی خودروهای جدید در اروپا (Euro NCAP) به تازگی نمرات ایمنی تیگو ۷ و ۸ را منتشر کرده هست.

به گزارشبازار، شرکت خودروسازی چینی چری با شاسی‌بلند تیگو ۸ سوپر هیبرید وارد بازار انگلستان خواهد گردید. ظاهراً مشخصات فنی این خودرو با تیگو ۸ پرو هیبرید عرضه‌شده در بازار ایران مشابه باشد، هرچند ظاهر خودرو و نیز امکانات آن تفاوت‌هایی با نسخه عرضه‌شده در بازار ایران خواهد دارای بود.مشخصات فنی تیگو ۸ سوپر هیبرید برای بازار انگلستانتیگو ۸ سوپر هیبرید از پیشرانه مشابه نصب شده در اومودا ۷ بهره می‌برد. این موتور شامل موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی با خروجی ۲۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۲۶۹ نیوتن‌متر هست. اندازه باتری تیگو ۸ سوپر هیبرید اعلام نشده هست، اما برد حرکتی کلی ۷۴۵ مایل (۱۱۹۸ کیلومتر) و برد برقی ۵۶ مایل (۹۰ کیلومتر) را فراهم انجام می‌دهد.در کابین شاهد صندلی‌های دارای گرمکن و تهویه در یک چیدمان ۵-۲ با فضای پای مناسب در ردیف سوم هستیم. از امکانات مهم تیگو ۸ سوپر هیبرید امکان دارد به سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، نورپردازی داخلی جذاب، صندوق جادار و سقف پانوراما اشاره کرد.امکانات ایمنی و کمک‌راننده تیگو ۸ شامل کروز کنترل تطبیق‌پذیر، فیلتراسیون کابین و دستیار حفظ خودرو در بین خطوط هستند.برنامه ارزیابی خودروهای جدید در اروپا (Euro NCAP) به‌تازگی نمرات ایمنی تیگو ۷ و ۸ را منتشر کرده هست. به‌دلیل عملکرد ناقص کیسه هوای پرده‌ای، هردو شاسی‌بلند نمره ۴ ستاره را دریافت کردند و از برند چینی درخواست گردید تا این مشکل را بررسی کند.تیگو ۸ از گارانتی ۷ ساله برخوردار هست. مشخصات فنی دقیق و قیمت این مدل در بریتانیا هنوز اعلام نشده هست، اما گفته خواهد گردید این شاسی‌بلند رقابتی و مجهز تا اواخر تابستان عرضه خواهد گردید.مشخصات فنی فونیکس تیگو ۸ پرو هیبرید بازار ایرانقدرت تیگو ۸ هیبریدی توسط ترکیبی از موتورهای درون‌سوز و الکتریکی تأمین خواهد گردید. موتور الکتریکی در این خودرو نقش پیشران اصلی را دارد که ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد انجام می‌دهد. موتور درون‌سوز ۱.۵ لیتری توربوشارژر نیز وظیفه ژنراتور را در این خودرو برعهده دارد و هدف آن پر کردن باتری‌های خودرو هست.گیربکس مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به DHT، انتقال قدرت را در تیگو ۸ پرو e پلاس برعهده دارد. نسخه هیبریدی تیگو ۸، یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو هست و برخلاف تیگو ۸ پرومکس، قابلیت تمام چرخ محرک در این خودرو ارائه نشده هست. مصرف سوخت ترکیبی تیگو ۸ پرو e پلاس در تجربه رانندگی دیجیاتو بین ۷ الی ۸ لیتر در صد کیلومتر قرار دارای بود.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه