شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو / با ماهی ۱۳ میلیون تارا بخرید! + جدول تیر ۱۴۰۴
کد خبر : ۲۳۵۹۰
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۳۰
-
زمان : ۲۳:۰۰
|
دسته بندی: خودرو

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو / با ماهی ۱۳ میلیون تارا بخرید! + جدول تیر ۱۴۰۴

در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را بخوانید.

به گزارش پول و تجارت، براساس آگهی‌های فروش اقساطی محصولات ایران خودرو که توسط نمایشگاه داران در سایت های آگهی خودرو منتشر شده هست، سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۴ با ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت با ۳۶ قسط به مبلغ ۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد و رانا پلاس مدل ۱۴۰۴ با ۳۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت و ۴۸ قسط به مبلغ ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله خواهد گردید.درمیان آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با اقساط بلند مدت، دنا پلاس EF۷P شش دنده مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۳۹۶ میلیون تومانی با ۶۰ قسط به مبلغ ۱۶ میلیون تومان تحویل مشتریان داده خواهد گردید. با پرداخت ۶۷۸ میلیون تومان پیش پرداخت و ۶۰ قسط ۱۳ میلیون و ۲۶۸ هزار تومانی میتوانید صاحب تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته مدل ۱۴۰۴ شوید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - تیر ۱۴۰۴مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساطسمند سورن پلاس XU۷P بنزینی۱۴۰۴صفر۴۵۳,۰۰۰,۰۰۰۲۳,۹۰۰,۰۰۰۲۴سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز۱۴۰۴صفر۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰۲۳,۰۰۰,۰۰۰۳۶رانا پلاس۱۴۰۴صفر۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱۳,۹۰۰,۰۰۰۴۸دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال۱۴۰۴صفر۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰۴۸,۰۰۰,۰۰۰۲۴دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۴صفر۳۹۶,۰۰۰,۰۰۰۱۶,۰۰۰,۰۰۰۶۰تارا اتوماتیک V۴ LX۱۴۰۴صفر۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰۲۸,۰۰۰,۰۰۰۳۶تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته۱۴۰۴صفر۶۷۸,۰۰۰,۰۰۰۱۳,۲۶۸,۰۰۰۶۰گفتنی هست؛ آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو هست و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده هست و شامل طرح‌ فروش شرکت‌های خودروساز داخلی نیست.آشنایی با کابین دنا پلاس توربو ۶ دنده دستیاگر نمای داخلی دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی را با آنچه در سال ۱۳۹۳ روانه بازار کشور گردید، مقایسه کنیم، شاهد تغییرات بارز بسیاری هستیم. نمای کابین دیگر شباهتی به خانواده سمند ندارد و حالا همانند پژو پارس‌های جدید، با داشتن اختلاف طراحی بسیار، منحصرا یک محصول متمایز هست که با پارس‌های امروزی نیز در تضاد هست.استفاده از غربیلک فرمان چهارشاخه، مجموعه کلاستر دوار چهارقلو با سایه آبی‌رنگ، میانه داشبرد عمودی V شکل، قوس کلی بخش زیرین داشبرد، طراحی متمایز رودری‌ها، همگی در تضاد و تمایز قابل توجه با پژو پارس هستند. حجم به‌کاررفته از تریم‌های تزئیناتی طرح چوب و تریم دورنگ داخلی، بیننده را کمی یاد تزئینات کابین پژو پارس می‌اندازد، اما رعایت تناسب در میزان استفاده از این تزئینات قابل توجه هست و ایران خودرو توانست کابین دنا پلاس توربو را به خوبی از خانواده پارس با پلتفرم مشترک، جدا کند.همانند عرض کم خودرو در نمای بیرونی که به سادگی به چشم می‌آید، فضای نشیمن ردیف عقب دنا پلاس نیز برای استفاده پیوسته سه سرنشین بالغ به واقع نامناسب هست. بخشی از این مشکل از طراحی شکل صندلی ردیف دوم نشات می گیرد که گویی برای استفاده تنها دو نفر طراحی شده و در طرفین و قسمت میانی با برجستگی همراه هست که استفاده سه نفره از آن را دشوار می‌سازد. فضای پای ردیف دوم در تناسب با کلاس تولیدی خودرو قابل قبول هست، اما تنگ بودن نسبی آن با ارائه فضای صندوق ۵۰۰ لیتری جبران شده هست تا یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌ها را در میان محصولات سواری سایز متوسط تولیدی بازار ایران به مشتری هدیه دهد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه