خدمت رسانی بدون وقفه مدیران خودرو به مشتریان پس از چالش‌های اخیر
کد خبر : ۲۳۶۱۰
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۳۱
-
زمان : ۰۹:۲۷
|
دسته بندی: خودرو

خدمت رسانی بدون وقفه مدیران خودرو به مشتریان پس از چالش‌های اخیر

شرکت مدیران خودرو در راستای افزایش ایمنی، ارتقاء رضایت مشتریان و حمایت از دارندگان خودروهای تحت گارانتی، کمپین سراسری بازدید رایگان خودرو را با استقبال گسترده مشتریان به پایان رساند.

به گزارش پول و تجارت،طرح کمپین سراسری بازدید رایگان مدیران خودرو از تاریخ۱۰تا۲۰تیرماه در تمامی نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش برگزار گردید. این طرح، فرصتی ارزشمند برای اطمینان از وضعیت فنی خودروها در آغاز فصل تابستان قرار دارای بود.در طول این کمپین، مجموعاً۲۰هزار و۴۰۰خودرو از خدمات فنی رایگان بهره‌مند شدند. این آمار نشان‌دهنده اعتماد بالای مشتریان به خدمات پس از فروش مدیران خودرو و نقش پررنگ این اقدامات در حفظ ایمنی و عملکرد بهینه خودروهاست.یکی از اقدامات کارشناسان مدیران خودرو در کمپین اخیر، انجام مصاحبه‌های میدانی با مشتریان در نمایندگی‌ها قرار دارای بود. نتیجه این مصاحبه حاکی از رضایت مشتریان از خدمات کمپین، سرعت ارائه خدمات، رفتار پرسنل نمایندگی‌ها امکانات موجود در نمایندگی‌ها و چندین آپشن‌های پرکاربرد خودروها قرار دارای بود.خدمت رسانی به مشتریان، خط مشی ۲۰ ساله مدیران خودروشرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروی ایران، بزرگ‌ترین شبکه نمایندگان و خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های مونتاژی و واردکننده داراست. از ابتدای تأسیس، توسعه زیرساخت‌های فنی، آموزش نیروی انسانی حرفه‌ای و گسترش نمایندگی‌ها در سراسر کشور، جزو اولویت‌های اصلی این شرکت بوده هست. حضور رسمی شرکت مادر در ایران، نه‌تنها پشتوانه‌ای مطمئن برای مشتریان محسوب خواهد گردید، بلکه استانداردهای جهانی خدمات و پشتیبانی را نیز تضمین انجام می‌دهد.مدیران خودرو با تجربه‌ای بیش از دو دهه در ارائه خدمات فروش و پس از فروش، موفق شده هست اعتماد و رضایت طیف وسیعی از مشتریان را جلب کند. برخورداری از شبکه‌ای گسترده و یکپارچه شامل صدها نمایندگی مجاز و مراکز خدمات تخصصی، باعث شده تا دارندگان محصولات مدیران خودرو حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز از خدمات تخصصی و قطعات اصلی بهره‌مند شوند. این شبکه عظیم، پشتیبانی واقعی و همیشگی را برای مشتریان تضمین انجام می‌دهد.وجه تمایز اصلی مدیران خودرو با چندین شرکت‌های واردکننده که صرفاً به فروش محدود خودرو بسنده می‌کنند، همین شبکه قدرتمند خدمات و همراهی همیشگی با مشتریان در شرایط بحران هست؛ خدمتی که بسیاری از شرکت‌های واردکننده فاقد آن هستند و در شرایط دشوار، مشتریان خود را تنها می‌گذارند.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه