قیمت پژو ۲۰۷ اعلام شد / پژو ۲۰۷ دنده ای چند؟ + جدول تیر ۱۴۰۴
کد خبر : ۲۳۸۸۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۰۱
-
زمان : ۱۱:۰۷
|
دسته بندی: خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ اعلام شد / پژو ۲۰۷ دنده ای چند؟ + جدول تیر ۱۴۰۴

قیمت پژو ۲۰۷ اعلام گردید.

به گزارش پول و تجارت، بر اساس قیمت بازار پژو ۲۰۷ در تیر ۱۴۰۴، قیمت بازار پژو ۲۰۷ TU۳ مدل ۱۴۰۴ ارتقایافته حوالی ۷۵۵ میلیون تومان تعیین شده هست و پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۴ ارتقایافته حدود ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.نیز برای خرید پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۴ ارتقایافته باید چیزی حدود ۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان بپردازید. قیمت بازار پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵ مدل ۱۴۰۳ ارتقایافته نیز ۸۰۵ میلیون تومان اعلام شده هست.قیمت بازار آزاد پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ ارتقایافته به ۸۰۵ میلیون تومان رسید. در جدول زیر قیمت بازار آزاد پژو ۲۰۷ را مشاهده کنید.قیمت بازار پژو ۲۰۷ - تیر ۱۴۰۴برندسال تولیدکارکرد(کیلومتر)قیمت بازار (تومان)پژو ۲۰۷ TU۳۱۴۰۴صفر۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P۱۴۰۴ ارتقایافتهصفر۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای۱۴۰۴ با رینگ فولادیصفر۹۱۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای۱۴۰۴ ارتقایافتهصفر۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵۱۴۰۴ با فرمان هیدرولیکصفر۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P۱۴۰۴ ارتقایافتهصفر۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ TU۳۱۴۰۳صفر۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵۱۴۰۳ ارتقایافتهصفر۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P۱۴۰۳ ارتقایافتهصفر۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵۱۴۰۳ با فرمان هیدرولیکصفر۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای۱۴۰۳ با رینگ فولادیصفر۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای۱۴۰۳ ارتقایافتهصفر۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P۱۴۰۳ ارتقایافتهصفر۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰مقایسه فنی پژو ۲۰۷ با ام وی ام X۳۳ کراسام وی ام X۳۳ کراس با پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر CVT با ۹ ضریب دنده شبیه‌سازی‌شده، درست همانند همان ستاپ مشترک با ام وی ام X۲۲ پرو اتوماتیک روانه بازار گردید. اگرچه به خاطر یکسان بودن پلتفرم و ذات هر دو خودرو چنین انتخابی عجیب نیست، اما این پیشرانه به واقع ضعیف و فاقد توانمندی‌های رضایت‌بخش هست.به عبارت دیگر، ستاپ فنی و توانایی‌های حرکتی X۳۳ کراس درخور پیشرفت‌های طراحی و ساختار نوین این خودرو نیست و تنها المانی به حساب می‌آید که ماهیت کلی خودرو را زیر سوال برده و موجب خواهد گردید که در امتداد خانواده X۲۲ و X۲۲ پرو، همچنان ضعیف و متناسب با استفاده درون شهری جلوه کند.پژو ۲۰۷ نیز اگرچه از پیشرانه بهبودیافته TU۵ سابق با نام TU۵P یا TU۵ پلاس (همان پیشرانه EC۵ پژو-سیتروئن اروپا/مشترک با پیشرانه MI۱۶ سایپا) بهره دریافت می‌کند، اما به معنای داشتن قدرت و گشتاور بیشتر نیست. تنها مزیت و بهبود محسوس در این خودرو، استفاده از گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک نوع AT هست که دو ضریب دنده بیشتر از گربکس قدیمی AL۴ ارائه داده و موجب هماهنگی بیشتر پیشرانه و سرعت لحظه‌ای خودرو و نیز بهبود سوخت خواهد گردید.هر دو خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مکفرسون استرات و در عقب از محور تورشن بیم (محور پیچشی) بهره می‌گیرند که از دیدگاه خصوصیات حرکتی تنها مناسب استفاده درون‌شهری و سرعت‌های پایین هست و از دیدگاه پایداری آه در بساط ندارد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه