به گزارش پول و تجارت،براساس قیمت بازار و کارخانه محصولات مدیران خودرو در مرداد ۱۴۰۴،امویام ایکس۲۲ پرو دستی در نمایندگی های مدیران خودرو۱ میلیارد و ۷۰میلیون تومان قیمت دارد درحالی که این خودرو در بازار آزاد به قیمت۱ میلیارد و۷۳میلیون تومان به فروش میرسد بدین ترتیب اگر این خودرو را از کارخانه بخریم و در بازار بفروشیم حدود ۳ میلیون تومان سود خواهیم کرد.قیمت کارخانه امویام ایکس۳۳ کراس (اتوماتیک) نیز حدود۱ میلیارد و ۲۱۷میلیون تومان اعلام شده هست که در بازار آزاد ۴۸ میلیون گران تر و حوالی۱ میلیارد و ۲۶۵میلیون تومانبه فروش میرسد.قیمت امویام ایکس۵۵ پرو نیز در بازار حدود۱ میلیارد و ۷۸۳میلیون تومان رسیده هست اما در کارخانه مدیران خودرو حدود۱ میلیارد و ۶۸۷میلیون تومان قیمت دارد به همین ترتیب در صورت معامله این خودرو سود ۹۶میلیون تومانی نصیب شما خواهد گردید که بیشترین سود درمیان محصولات امویام هست.جهت استعلام قیمت کارخانه و بازار امویام در مرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.قیمت کارخانه و بازار امویام - مرداد ۱۴۰۴برندقیمت بازار (تومان)قیمت کارخانه (تومان)اختلاف قیمت (تومان)امویام ایکس۲۲ پرو دستی۱,۰۷۳,۰۰۰,۰۰۰۱,۰۷۰,۸۰۰,۰۰۰۳,۰۰۰,۰۰۰امویام ایکس۳۳ کراس (دستی)۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۰۶۲,۳۰۰,۰۰۰۶۸,۰۰۰,۰۰۰امویام ایکس۳۳ کراس (اتوماتیک)۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۱۷,۱۰۰,۰۰۰۴۸,۰۰۰,۰۰۰امویام ایکس۵۵ پرو۱,۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰۱,۶۸۷,۰۰۰,۰۰۰۹۶,۰۰۰,۰۰۰مقایسه فنی امویام X۳۳S با جک S۳امویام X۳۳S برای تأمین قدرت خود از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور به همراه گیربکس اتوماتیک CVT استفاده انجام میدهد. بنابراین، روی کاغذ شرایط به مراتب بهتری نسبت به موتور ۱.۶ لیتری جک S۳ با ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. با این حال، به خاطر وزن بیشتر X۳۳، مزیت قدرت موتور بالاتر آن به مقداری تحتالشعاع قرار گرفته و در کل می توان بیان کرد عملکرد فنی X۳۳S نسبت به حریف خود برتری محسوسی ندارد و اختلاف شتاب صفر تا صد این خودروها تقریباً یک ثانیه هست.جک S۳ نیز از گیربکس CVT استفاده می کند که بنابراین رانندگی با آن به اندازه رقبا با گیربکسهای دو کلاچه یا اتوماتیک AT هیجانانگیز نخواهد قرار دارای بود. X۳۳S نیز وضعیت مشابهی دارد، اما به خاطر قدرت موتور بالاتر، تجربه رانندگی با این خودرو نسبت به جک S۳ کمی هیجانانگیزتر و جوان پسندتر هست. با این حال، چندین مشتریان نسبت به کشش X۳۳S در سربالاییها و هماهنگی میان گیربکس و پیشرانه انتقاداتی داشتهاند.
دیدگاهها