به گزارش پول و تجارت، محمد مهدی ناصحی در نشست با مدیران این سازمان، با اشاره به اهمیت آمادگی برای شرایط اضطراری، بیان کرد: باید با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و بهروزرسانی مستمر اقدامات، زمینه هوشمندسازی خدمات بیمهای فراهم شود تا در مواقع بحران نیز خدمترسانی بدون وقفه ادامه یابد.وی با تأکید بر اینکه وظایف هر بخش باید کاملاً مشخص و هماهنگیها از پیش انجام شده باشد، افزود: بیمه سلامت بخشی مهم از چرخه خدمترسانی در حوزه سلامت هست و برای ارائه خدمات مؤثر در بحرانها، باید علاوه بر منابع مالی، زیرساختهای هوشمند و دیجیتالی نیز فراهم گردد.مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به تجربیات اخیر شامل تخصیص منابع برای ارائه خدمات به مؤسسات طرف قرارداد در جریان بحرانهای منطقهای، بیان کرد: این اقدامات نشاندهنده ضرورت برنامهریزی پیشدستانه و استفاده از ابزارهای هوشمند در مدیریت بحرانهاست.دکتر ناصحی نیز از مدیران ستادی و استانی خواست با نگاهی تحولگرا، در مسیر پویایی سازمانی و هوشمندسازی خدمات حرکت کرده و تصمیمات مبتنی بر تحلیلهای کارشناسی اتخاذ کنند تا بیمه سلامت ایران در مسیر تحول دیجیتال گامهای مؤثری بردارد.
دیدگاهها