تاکید بر توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در بازارهای صادراتی
کد خبر : ۲۴۶۴۵
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۰۷
-
زمان : ۱۲:۳۶
|
دسته بندی: اقتصاد

تاکید بر توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در بازارهای صادراتی

در نشست هم‌اندیشی رایزنان بازرگانی ج.ا ایران در کشورهای هدف صادراتی، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی، بر رصد بازار و توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در کشورهای هدف صادراتی تاکید کرد.

- اخبار اقتصادی -به گزارشخبرگزاری تسنیم، نشست هم‌اندیشی رایزنان بازرگانی ج.ا در کشورهای هدف صادراتی با حضور محمدعلی دهقان دهنوی، مرتضی صالحی قائم مقام رئیس کل، مدیران سازمان توسعه تجارت ایران در دفتر رئیس کل سازمان برگزار و مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان در حوزه توسعه بازارها هدف صادراتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در این نشست، معاون وزیر صمت ضمن اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی خوهستار رصد بازار و مطالعه دقیق بازراهای مختلف و توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در کشورهای هدف صادراتی گردید.دهقان دهنوی بر توجه جدی به رویدادهای مهم سایر کشورها تاکید کرد و افزود: ایجاد ارتباط موثر و زمینه حضور فعالان تولید و تجارت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای کشورهای هدف یکی از مهم‌ترین ماموریت رایزنان بازرگانی ایران هست.رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اثرگذاری اقدامات و برنامه‌ها را در توسعه واقعی تجارت ایران با سایر کشورها را مهم دانست و بیان کرد: توسعه ارتباطات و تعاملات و انجام اقدامات زمانی قابل قبول هست که موثر و نتیجه بخش باگردید، یعنی باید سرانجام به توسعه تجارت و ایجاد زمینه‌های جدید تجاری منجر شود.وی یکی از ماموریت‌های مهم رایزنان بازرگانی را رفع موانع و مشکلات احتمالی بر سر راه تجارت دانست و اضافه کرد: پدید آوردن راه‌های جدید و ایده‌های نو برای توسعه تجارت و تعاملات تجاری از رویکردهای مهم در حوزه ماموریت رایزنان بازرگانی در سایر کشورها هست.انتهای پیام/
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه