تقویت ارتباط با شبکه فروش؛ محور اصلی نشست
کد خبر : ۲۴۸۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۰۸
-
زمان : ۱۲:۱۱
|
دسته بندی: بیمه

تقویت ارتباط با شبکه فروش؛ محور اصلی نشست

در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار گردید.؛

به گزارش پول و تجارت، در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار گردید.بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه، پس از استماع نظرات نمایندگان، ضمن صدور دستورات لازم در خصوص مسائل مطرح‌شده، از مشارکت فعال نمایندگان در این جلسه قدردانی کرد و بر اهمیت جایگاه شبکه فروش در مسیر رشد و تعالی شرکت تأکید کرد.وی نیز با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه توسعه و بهبود عملکرد شبکه فروش، از تلاش‌ها و زحمات نمایندگان قدردانی کرده و بر استمرار تعامل مؤثر با این بخش مهم از بدنه شرکت تأکید کرد.بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکه فروش نیز در ادامه جلسه افزود؛ نظر به اهمیت جایگاه راهبردی شبکه فروش در تحقق اهداف شرکت، استراتژی معاونت بازاریابی و شبکه فروش در سال جاری بر محور توان‌مندسازی نمایندگان استوار هست که این رویکرد از طریق توسعه نظام‌مند آموزش‌های تخصصی، ارتقای زیرساخت‌های دیجیتال فروش، بهینه‌سازی فرآیندها و بازنگری در سیاست‌های انگیزشی دنبال خواهد گردید.در پایان این جلسه که در فضایی صمیمی و همدلانه برگزار گردید، نمایندگان به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند. معاونین شرکت نیز ضمن ارائه توضیحات، راهکارها و پاسخ‌های لازم را برای بهبود شرایط شبکه فروش ارائه کردند.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه