به گزارش پول و تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در حاشیه این ارتباط مستقیم که روز دوشنبه 6 مردادماه 1404 برگزار گردید، وهب متقینیا با اشاره به ضرورت ارتباط مستقیم با مخاطبان، اظهار دارای بود: بیان کرد و گوی بیواسطه با مشتریان و همکاران، فرصت مناسبی را برای آگاهی از نیازها و چالشها فراهم انجام میدهد.وی با اشاره به تلاشهای این بانک در حمایت از بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان، افزود: مرکز ارتباط سبز، بستری مناسب برای دریافت دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات مشتریان و کارکنان هست که در بهبود کیفیت خدمترسانی موثر خواهد قرار دارای بود.مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موارد مطرح شده در این گفتگوها به واحدهای ذیربط صادر کرد و بیان کرد: روند پاسخگویی به مشتریان با دقت و سرعت بیشتری دنبال خواهد گردید.
دیدگاهها