به گزارشپول و تجارت، ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی نوشیدنیها، قهوه، چای و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، با اشاره به فعالیتها و دستاوردهای صنعت نوشیدنی کشور در دوران جنگ ۱۲ روزه، اظهار دارای بود:در دوران جنگ، صنعت نوشیدنی کشور با رگردید و افزایش تولید روبهرو گردید.وی افزود: صنعت نوشیدنیها و قهوه در دوران ۱۲ روزه جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه ایران، بدون محدودیت، محصول به بازار عرضه کرد و حتی افزایش تولید دارای بود.شیخ تصریح کرد: در آن زمان، تولیدات مورد نیاز مردم بدون محدودیت در قفسهها عرضه میگردید و بهویژه در حوزه آب معدنی، صنعت بهصورت جهادی عمل کرد.وی از کارگران، مدیران و کارخانههایی که در طول جنگ شبانهروز فعالیت میکردند، قدردانی کرد و بیان کرد: طی دوره جنگ، تولیدات مورد نیاز مردم بهخوبی تأمین گردید.رگردید ۶ درصدی تولید نوشیدنیها در سال قبلوی نیز با اشاره به همکاریهای انجامگردیده با انجمنهای وابسته به نوشیدنی و آب معدنی برای برطرف کردن نیازهای بستهبندی، حملونقل و سوخت در دوره جنگ ۱۲ روزه، اظهار دارای بود: سال گذشته در مجموع، صنایع عمومی ۱۳ درصد رگردید دارای بود.معاون وزیر صمت تصریح کرد: صنعت نوشیدنی نیز سال گذشته ۶ درصد در تولید و ۱۳ درصد در صادرات رگردید دارای بوده هست و این روند در سهماهه نخست امسال نیز ادامه یافت.شیخ درباره برنامهریزیهای انجامگردیده در صورت بروز بحرانهای مشابه جنگ، برای تأمین بهموقع مواد اولیه مانند آب معدنی، پت و افزودنیها و ذخیرهسازی آنها، بیان کرد: توجه ویژه به نیازهای صنعت نوشیدنی در شرایط جنگی مورد تأکید هست.
دیدگاهها