- اخبار اقتصادی -به گزارش پول و تجارت، ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی نوشیدنیها، قهوه، چای و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، با اشاره به فعالیتها و دستاوردهای صنعت نوشیدنی کشور در دوران جنگ 12روزه، اظهار دارای بود:در دوران جنگ، صنعت نوشیدنی کشور با رگردید و افزایش تولید روبهرو گردید.وی افزود: صنعت نوشیدنیها و قهوه در دوران 12روزه جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه ایران، بدون محدودیت، محصول به بازار عرضه کرد و حتی افزایش تولید دارای بود.جلسه مجلس درباره مشکلات حوزه گندم، برنج و چایشیخ تصریح کرد: در آن زمان، تولیدات مورد نیاز مردم بدون محدودیت در قفسهها عرضه میگردید و بهویژه در حوزه آب معدنی، صنعت بهصورت جهادی عمل کرد.وی از کارگران، مدیران و کارخانههایی که در طول جنگ شبانهروز فعالیت میکردند، قدردانی کرد و بیان کرد: طی دوره جنگ، تولیدات مورد نیاز مردم بهخوبی تأمین گردید.رگردید 6درصدی تولید نوشیدنیها در سال قبلوی نیز با اشاره به همکاریهای انجامگردیده با انجمنهای وابسته به نوشیدنی و آب معدنی برای برطرف کردن نیازهای بستهبندی، حملونقل و سوخت در دوره جنگ 12روزه، اظهار دارای بود: سال گذشته در مجموع، صنایع عمومی 13 درصد رگردید دارای بود.معاون وزیر صمت تصریح کرد: صنعت نوشیدنی نیز سال گذشته 6 درصد در تولید و 13 درصد در صادرات رگردید دارای بوده هست و این روند در سهماهه نخست امسال نیز ادامه یافت.شیخ درباره برنامهریزیهای انجامگردیده در صورت بروز بحرانهای مشابه جنگ، برای تأمین بهموقع مواد اولیه مانند آب معدنی، پت و افزودنیها و ذخیرهسازی آنها بیان کرد: توجه ویژه به نیازهای صنعت نوشیدنی در شرایط جنگی مورد تأکید هست.انتهای پیام/+
دیدگاهها