به گزارش پول و تجارت،فونیکس همواره با تلاش در زمینه گارانتی، تامین قطعات و سرویس هایVIPمزیت های مطلوبی به مشتریان خود ارائه کند و این مهم فونیکس را از سایر برند های بازار خودرو ایران متفاوت میکند.تعهد واقعی به مشتری با گارانتی بلند مدتیکی از مهمترین نقاط قوت برند فونیکس، گارانتی بلندمدت محصولات آن هست. تمامی محصولات برند فونیکس با گارانتیهای۵تا۷سال یا۱۵۰تا۲۰۰هزار کیلومترعرضه میشوند که نسبت به بازار خودرو ایران، یک مزیت قابل توجه هست.فونیکس این اطمینان خاطر را به مشتریان خود داده هست که در هر شرایطی، میتوانند به خدمات و پشتیبانی گسترده فونیکس اعتماد کنند.سرویس های اولیه و ادواری قابل اطمینانفونیکس از همان ابتدای تحویل خودرو، فرآیندی ساختاریافته برای حفظ کیفیت خودرو آغاز انجام میدهد.سرویس اولیهکه کمی پس از تحویل خودرو انجام خواهد گردید، شامل بازدیدهای کامل ازچند نقطه کلیدیخودرو هست. این بررسیها شامل موارد زیر خواهد گردید.سیستم ترمز و خنککنندهعملکردECUوTCUبازبینی ایربگها، سیستم فرمان، چرخ زاپاس و تسمههابررسی دقیق نشتیها، لرزشها و ایرادات احتمالیدر این مرحله مشتری میتواند به جای مراجعه حضوری به نمایندگی، از سرویس اختصاصی هومسرویس فونیکس (سرویس در محل) استفاده کند.هومسرویس فونیکس یک خدمت اختصاصی برای مشتریان برند لوکس فونیکس هست که بدون مراجعه به محل نمایندگی خدمات پس از فروش، سرویس های ادواری خودرو خود را در محل دلخواه انجام دهند.خدماتی لوکس برای خودرو های لوکسانجام سرویسهای ادواری در فونیکس، به صورت دقیق و زمانبندی انجام دریافت میکند. مهمترین خدمات در این سرویس ها بسته به نوع سرویس شامل موارد زیر خواهد گردید:تعویض چندین فیلترها و روانکارهاتعویض شمعهابازدید فنی سیستمهای فرمان، ترمز و جلوبندیبررسی بدنه و شاسی از نظر خوردگی یا آسیبتست عملکرد کامل با استفاده از دستگاههای عیبیاببررسی لایه محافظتی زیر بدنهتست رانندگی جهت ارزیابی کلی مکانیزمهای خودرواین فرآیند دقیق، ضمن حفظ کیفیت خودرو، سبب شناسایی زودهنگام ایرادات، کاهش هزینههای مصرفی، و افزایش ایمنی رانندگی خواهد گردید.زیرساخت های قدرتمند برای خدمات بیوقفهفونیکس بر این باور هست که خدمات پس از فروش، صرفاً به گارانتی یا سرویسهای دورهای محدود نمیشود؛ بلکه در گرو شکلگیری یک زیرساخت گسترده، چابک و پاسخگوست. بر همین اساس، این برند با توسعه شبکهای منسجم از نمایندگیها و مراکز خدمات مجاز در سراسر کشور، امکان دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات تخصصی را در هر نقطه از ایران فراهم کرده هست. وجود ۷۷ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش که ۶۶ عدد از آنها مجهز به جایگاه تعمیر خودروهای انرژی نو هستند، نوید یک شبکه گسترده از خدمات را به مشتریان این برند میدهد.انبارهای مرکزی و منطقهای برای تأمین قطعات یدکی اصلی و برخورداری از تأمینکنندگان معتبر، موجب شده تا روند تعمیرات، تعویض قطعات و ارائه خدمات نگهداری با حداقل زمان انتظار انجام گیرد.نیز سامانه امداد جادهای ۲۴ ساعته فونیکس، بهعنوان بخشی از تعهد برند به رضایت مشتری، همواره آماده خدمترسانی در شرایط اضطراری و پیشبینینشده هست. شما در هر زمان میتوانید با تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲ بصورت تلفنی یا حضوری درخواست امداد کنید.فونیکس؛ انتخابی برای آرامش طولانیمدتدر نهایت، انتخاب یک خودروی فونیکس تنها به معنای خرید یک محصول نیست؛ بلکه سرمایهگذاری بر روی آرامش، امنیت و کیفیتی پایدار در طول سالهای مالکیت هست.چه در مسیرهای پرتکرار روزمره، چه در سفرهای طولانی خانوادگی، و چه در شرایط پیشبینینشده، فونیکس همواره در کنار شماست تا با خدماتی سریع، دقیق و سطح بالا، دغدغههای احتمالی را از مسیر تجربه رانندگی حذف کند.تجربه مالکیت با فونیکس، فراتر از داشتن یک وسیله نقلیه هست؛ این تجربهای هست از همراهی یک برند متعهد که در تمام لحظات، پشتیبانی را معنا انجام میدهد.با فونیکس، شما تنها یک خودرو را انتخاب نمیکنید؛ بلکه سبکی از زندگی را برمیگزینید که در آن، آرامش همیشگی هست.
دیدگاهها