شرایط جدید فروش اقساطی دنا / با کمتر از ۵۰۰ میلیون دنا صفر بخرید! + جدول مرداد ۱۴۰۴
کد خبر : ۲۵۵۳۸
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
-
زمان : ۲۳:۰۰
|
دسته بندی: خودرو

شرایط جدید فروش اقساطی دنا / با کمتر از ۵۰۰ میلیون دنا صفر بخرید! + جدول مرداد ۱۴۰۴

در این گزارش لیست قیمت دنا اقساطی را بخوانید.

به گزارش پول و تجارت، بر اساس آگهی‌های فروش اقساطی دنا پلاس در مرداد ۱۴۰۴، دنا پلاس EF۷ پنج دنده ساده مدل ۱۴۰۴ با ۵۳۰ میلیون تومان پیش پرداخت در ۲۴ قسط به مبلغ ۳۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد و دنا پلاس EF۷ پنج دنده ساده مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۴۷۰ میلیونی و ۶۰ قسط به مبلغ ۱۴ میلیون و ۶۰۰ تومان پیش فروش میشود. نیز دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۴ با ۶۶۰ میلیون پیش پرداخت و ۲۴ قسط به مبلغ ۴۱ میلیون تومان معامله خواهد گردید.اگر بودجه شما کم باشد بهترین راه، خرید خودرو با اقساط بلند مدت هست. در میان آگهی فروش خودرو با اقساط بلند مدت، دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۴ به چشم میخورد که باید حدود ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت بپردازید و به مدت ۶۰ ماه اقساط ۱۹ میلیون تومانی پرداخت کنید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی دنا در مرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.شرایط فروش اقساطی دنا - مرداد ۱۴۰۴مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساطدنا پلاس EF۷ پنج دنده ساده۱۴۰۴صفر۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰۳۴,۰۰۰,۰۰۰۲۴دنا پلاس EF۷ پنج دنده ساده۱۴۰۴صفر۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰۱۴,۶۰۰,۰۰۰۶۰دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال۱۴۰۴صفر۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰۴۱,۰۰۰,۰۰۰۲۴دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال۱۴۰۴صفر۵۸۹,۰۰۰,۰۰۰۳۹,۹۰۰,۰۰۰۳۰دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۴صفر۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰۳۳,۰۰۰,۰۰۰۳۰دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۴صفر۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱۹,۰۰۰,۰۰۰۶۰گفتنی هست؛ آگهی فروش اقساطی دنا پلاس مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو هست و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده هست و شامل طرح‌ فروش شرکت‌های خودروساز داخلی نیست.مقایسه سواری دنا با پارسپشت فرمان دنا حس تسلط بیشتری بر جاده نسبت به پژو پارس در ذهن راننده به وجود می‌آید. میزان دید به بیرون برای هر دو خودرو مناسب ارزیابی خواهد گردید؛ اما دید به پشت بدون استفاده از دوربین در هر دو مدل دچار محدودیت هست. شتاب‌گیری دنا و پژو پارس تیو ۵ چندان مهیج به نظر نمی‌رسد و هر دو خودرو در قیاس با محصولاتی همچون تندر ۹۰ یا پژو پارس ساده ۱.۸ لیتری نسبتا کند هستند. با این حال، مالکان این خودروها در رانندگی‌های عادی و سبقت‌گیری‌های معمول به مشکلی برنخواهند خورد.هم‌چنین به خاطر کیفیت مونتاژ نه‌چندان مطلوب اکثر محصولات ایران خودرو، دنا و پژو پارس نمره بالایی از لحاظ عایق‌بندی و میزان نفوذ سروصدا به درون‌کابین کسب نمی‌کنند و حتی در چندین نمونه‌ها احتمال‌ ناراحتی سرنشینان از میزان سروصدای چندین ادوات داخلی و نفوذ ضربات سطح جاده به درون کابین وجود دارد‌. کیفیت سواری نیز در حد متوسط ارزیابی شده و سیستم تعلیق با رویکرد نسبتا اسپرت تنظیم شده هست تا در جاده‌های ناهموار ایران دوام بیشتری بیاورد.با این حال میزان پایداری و هندلینگ دو خودرو به واسطه رویکرد اسپرت سیستم تعلیق نسبتا رضایت‌بخش برآورد خواهد گردید. ضمنا پژو پارس در بحث پایداری سر پیچ و میزان بادی-رول (حرکت گهواره‌ای) عملکرد بهتری را ارایه می‌دهد. درمجموع، اختلاف چندانی میان تجربه‌رانندگی با این دو خودرو مشاهده نمی‌شود و نمی‌توان هیچ یک را به‌عنوان خودروی برتر از لحاظ تجربه‌رانندگی معرفی کرد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه