رصد کیفیت ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین در مرزها و عتبات عالیات توسط نمایندگان نهاد ناظر
کد خبر : ۲۵۵۹۹
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
-
زمان : ۱۰:۰۲
|
دسته بندی: بیمه

رصد کیفیت ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین در مرزها و عتبات عالیات توسط نمایندگان نهاد ناظر

هیأت‌هایی از بیمه مرکزی به منظور نظارت بر خدمات بیمه‌ای در اربعین ۱۴۰۴ در دو نوبت عازم عتبات عالیات می‌شوند.؛

به گزارش پول و تجارت، در راستای ایفای نقش نظارتی و صیانت از حقوق بیمه‌گذاران در ایام اربعین، بیمه مرکزی با اعزام دو هیأت نظارتی، بر حسن اجرای تعهدات شرکت‌ بیمه‌گر در قبال زائران اربعین حسینی نظارت خواهد کرد.مجید مشعلچی قائم‌مقام بیمه مرکزی و رئیس ستاد اربعین صنعت بیمه در این باره بیان کرد: نخستین هیأت نظارتی از روز شنبه ۱۱ مردادماه عازم نجف اشرف گردید و دومین هیأت نیز در روز شنبه ۱۸ مرداد عازم خواهد گردید. این هیأت‌ها ضمن حضور میدانی در مرزهای ایران و عراق و نیز عتبات عالیات، از نزدیک کیفیت خدمات‌رسانی بیمه‌گر منتخب زائران را مورد بررسی قرار می‌دهند.مشعلچی افزود: زائران اربعین برای مشاهده جزئیات بیمه‌نامه، دریافت استعلام و ثبت شکایات خود می‌توانند با مراجعه به سامانه https://mic.co.ir/arbaeen یا تماس با شماره ۸۴۲۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.همکاری بین‌بخشی برای خدمات به زائرانرئیس ستاد اربعین صنعت بیمه در ادامه بیان کرد: نیز به‌منظور تسهیل ارائه خدمات در تعهد صنعت بیمه، قراردادهایی توسط شرکت بیمه‌گر با سازمان هلال احمر، اورژانس کشور، سازمان بهشت زهرا و مراکز درمانی در کربلا، نجف، سامرا، کوت، حله و… منعقد شده هست. این همکاری‌ها در قالب انتقال مصدومان، فوتی‌ها، ارائه خدمات درمانی و پرداخت خسارت به زائران اجرایی خواهد گردید.گفتنی هست زائران عتبات عالیات با ثبت‌نام در سامانه سماح و پرداخت وجه بیمه، تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرند و باهدف برقراری آرامش و آسایش برای مردم، توصیه خواهد گردید که همه زائران با تهیه بیمه‌نامه مرتبط در این همایش عظیم شرکت نمایند.@payamebimeh
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه