از تجهیز نمایندگی‌ها تا استقرار اکیپ‌های امدادی
کد خبر : ۲۵۶۲۱
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
-
زمان : ۱۱:۰۶
|
دسته بندی: خودرو

از تجهیز نمایندگی‌ها تا استقرار اکیپ‌های امدادی

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هم‌زمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، با برنامه‌ریزی دقیق و تدارک گسترده، آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی از شبکه خدمات‌رسانی به زائران کربلای معلا در مرزهای کشور و مسیرهای منتهی به کشور عراق باوشعار «باهم؛ در مسیر حسین (ع)» اعلام کرد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از ایکوپرس- در همین راستا، جلسات هماهنگی میان دفاتر ستادی، نمایندگی‌ها و امدادخودرو و سایر واحدهای اجرایی برگزار شده و ضمن طراحی سبد قطعات طرح، سفارش‌گذاری و تامین اقلام مورد نیاز برای ارسال به نمایندگی‌ها و اکیپ‌های امدادی صورت گرفته هست. قطعات پرمصرف نیز با استناد به تجارب و الگوی مصرف نمایندگی‌ها انتخاب و پیشاپیش به نمایندگی‌های مناطق مرزی تخصیص یافته‌اند.بازدید میدانی از نمایندگی‌های مستقر در مناطق مرزی، جلسات با مدیران دفاتر استانی شامل اهواز، همدان و آذربایجان و هماهنگی با نهادهای مسوول مانند پلیس راهور، اورژانس و فرمانداری‌ها در تمامی مرزها شامل اقدامات انجام‌شده در مسیر آماده‌سازی برای اجرای این طرح ملی، مذهبی هست.در این طرح، ۳۳ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو به‌همراه ۱۲۳ اکیپ امدادی و یک چادر تعمیرگاه صحرایی در مرز چذابه به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران خواهند قرار دارای بود. نیز اکیپ‌های امدادی در مسیرهای منتهی به شش مرز اصلی کشور مستقر خواهند گردید و ظرفیت نمایندگی‌های مرزی نیز برای پاسخ‌گویی بهتر به مراجعات افزایش یافته هست.اعزام نیروهای فنی از تهران و دیگر شهرستان‌ها، تجهیز کامل نمایندگی‌ها و تیم‌های امدادی، طراحی داشبورد برخط برای پایش عملکرد و استقرار تیم‌های بازرسی از دیگر اقداماتی هست که با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت حداکثری زائران در دستور کار قرار گرفته هست.ایساکو همچون سال‌های گذشته، اجرای دقیق و منظم طرح خدمات اربعین را ماموریت خود می‌داند و با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی و اجرایی، در خدمت زائران مسیر کربلای معلا خواهد قرار دارای بود.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه