برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور
کد خبر : ۲۵۶۶۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
-
زمان : ۱۳:۲۵
|
دسته بندی: خودرو

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، با حضور ۶۵۰ نفر از پرسنل فنی، در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۴ برگزار گردید.

به گزارش پول و تجارت، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.این رویداد که در سالن چندین منظوره شرکت کرمان موتور برگزار گردید، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته خواهد گردید. در این آزمون پرسنل۱۲۵نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش هست. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از۳۷۰دوره آموزشی و مجموعاً۶۴هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته هست.هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدماتپس از فروش هست؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال خواهد گردید.در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده هست.همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته هست. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه