به گزارش پول و تجارت، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارتها، پایش اثر بخشی آموزشها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.این رویداد که در سالن چندین منظوره شرکت کرمان موتور برگزار گردید، به عنوان یکی از بزرگترین گردهماییهای آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته خواهد گردید. در این آزمون پرسنل۱۲۵نمایندگی از سراسر کشور در ردههای شغلی کارشناس فنی، برقکار، مکانیک، جلوبندیکار و امدادگر شرکت کردند.آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش هست. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از۳۷۰دوره آموزشی و مجموعاً۶۴هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزشهای تخصصی و بهروزسازی مهارتهای پرسنل نمایندگیها برداشته هست.هدف از برگزاری این آزمونها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدماتپس از فروش هست؛ امری که در چارچوب سیاستهای گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال خواهد گردید.در سالهای اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرحهایی مانند توسعه زیرساختهای دیجیتال خدمات، راهاندازی اپلیکیشنهای ارتباط با مشتری، ارائه سرویسهای در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگیها بخشی از این اقدامات بوده هست.همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، کاهش شکایات و افزایش شاخصهای رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته هست. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامههایی منظم مانند آموزش، آزمونهای مهارتی، دورههای تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگیها ادامه دارد.
دیدگاهها