به گزارشبازار، این تولیدکننده خودروهای برقی، اعلام کرد امیدوار هست قطعات بیشتری را از داخل، تامین کند و سفارشهایی از سریلانکا، نپال و موریس، دریافت کرده هست.این خودروساز زیانده برای ورود به بازارهای توسعه یافته غربی با مشکل، مواجه بوده و ورودش به هند به عنوان سومین بازار بزرگ خودرو در جهان، آزمونی کلیدی برای محبوبیت خودروها و هوش و درایت کسب و کارش خواهد قرار دارای بود.این کارخانه که در شهر توتوکودی در ایالت جنوبی تامیل نادو واقع شده هست، ظرفیت اولیه تولید سالانه ۵۰ هزار خودروی برقی دارد که میتواند به ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو افزایش یابد. اولین خودروهای این شرکت، دو خودروی شاسیبلند برقی پریمیوم «ویاف ۷» (VF ۷) و «ویاف ۶» (VF ۶)، خواهند قرار دارای بود.«فام سان چائو»، مدیر اجرایی وینفست آسیا، بیان کرد: این شرکت با چندین تامینکننده قطعات مذاکره کرده و چندین از آنها میخواهند بخشی از تولیدشان را به پارک صنعتی هند منتقل کنند. وی افزود: این شرکت قصد دارد اواخر ماه میلادی جاری، خودروها را به نمایشگاههای هند عرضه کند، اما قیمت خودروها هنوز اعلام نشده هست.«چائو» بیان کرد: اگرچه سفارشهای کشورهای دیگر به این معنی هست که این کارخانه میتواند به یک مرکز صادرات تبدیل شود، اما تمرکز اصلی وینفست، همچنان بر مشتریان هندی هست.وینفست، سال میلادی گذشته، با ایالت تامیل نادو توافق کرد که طی پنج سال، ۵۰۰ میلیون دلار ، سرمایهگذاری کند و برای سرمایهگذاری تا سقف دو میلیارد دلار، تلاش کند.موفقیت در هند، برای دستیابی به هدف تحویل جهانی ۲۰۰ هزار خودرو در سال ۲۰۲۵، مهم خواهد قرار دارای بود. این شرکت در نیمه اول سال میلادی جاری، حدود ۷۲ هزار و ۱۰۰ خودرو، عمدتا در بازار داخلی، فروخته هست.«چائو» بیان کرد: وینفست با حمایت شرکت ویتنامی «وینگروپ»، قصد دارد تا پایان سال میلادی جاری، یک کارخانه در اندونزی راهاندازی کند. با این حال، تولید در آمریکا تا سال ۲۰۲۸ به تعویق افتاده هست.طبق گزارش رویترز، وین فست، نیز اعلام کرد که قصد دارد سرانجام سایر کسب و کارهایش، شامل خدمات تاکسی برقی خود را به هند گسترش دهد.
دیدگاهها