لیست قیمت زانتیا کارکرده / زانتیا دور رنگ چند؟ + جدول مرداد ۱۴۰۴
کد خبر : ۲۵۸۹۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
-
زمان : ۱۶:۵۹
|
دسته بندی: خودرو

لیست قیمت زانتیا کارکرده / زانتیا دور رنگ چند؟ + جدول مرداد ۱۴۰۴

لیست قیمت زانتیا کارکرده را در این گزارش بخوانید.

به گزارش پول و تجارت، براساس آگهی های منتشر شده از فروش زانتیا کارکرده در سایت های آگهی، قیمت زانتیا مدل ۱۳۸۸ با صافکاری بدون رنگ و ۱۲۵ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۶۲۰ میلیون تومان تعیین شده هست و زانتیا مدل ۱۳۸۴ دور رنگ با ۲۴۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.نیز درمیان آگهی های زانتیا کارکرده، زانتیا مدل ۱۳۸۵ با دو لکه رنگ و ۲۸۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می خورد که قیمت آن حدود ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده هست. نیز شخصی زانتیا مدل ۱۳۸۵ با دو لکه رنگ و ۲۸۰ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۴۰۵ میلیون تومان آگهی کرده هست. جدول زیر را جهت استعلام قیمت زانتیا کارکرده در مرداد ۱۴۰۴ بخوانید.قیمت زانتیا کارکرده - مرداد ۱۴۰۴برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)زانتیا۱۳۸۸سفید/صافکاری بدون رنگ۱۲۵,۰۰۰۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰زانتیا۱۳۸۴نقره ای/دور رنگ۲۴۰,۰۰۰۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰زانتیا۱۳۸۸نقره ای/بدون رنگ۱۵۶,۰۰۰۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰زانتیا۱۳۸۵نوک مدادی/دو لکه رنگ۲۸۰,۰۰۰۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰زانتیا۱۳۸۴سرمه ای/بدون رنگ۲۱۰,۰۰۰۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰زانتیا۱۳۸۵نقره ای/دو لکه رنگ۲۸۰,۰۰۰۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰مقایسه سواری زانتیا با ماکسیمادر بحث رانندگی خودروی سیتروئن زانتیا به شتاب عالی با هندلینگ خوب و ترمزهای قابل اعتماد همراه هست که باعث لذت رانندگی می شود. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک زانتیا با حفظ کیفیت سواری که در این رده قیمتی بسیار حائز اهمیت هست، توانسته هست ثبات کافی را برای خودرو ایجاد کند.در واقع خودروهای میان رده یا خیلی خشک هستند، یا نرم اما هندلینگ ضعیفی دارند و اینجاست که هنر سیتروئن در ارائه یک سیستم تعلیق پیچیده که سواری نرم را با هندلینگ مناسب ترکیب می کند به نمایش گذاشته شده هست.البته این سیستم تعلیق پیچیده که مهمترین ویژگی زانتیا محسوب می شود اما چندین اوقات اوقات به خاطر استهلاک و هزینه های بالای تعمیر و نگهداری و نیز مشکلاتی شامل یکپارچگی سیستم تعلیق هیدرولیک با سایر قطعات می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری شود.همانطور که از یک موتور ۶ سیلندر با کیفیت انتظار دارید، وقتی سوئیچ را می چرخانید، موتور ماکسیما بدون لرزش یا صدای اضافی روشن می شود. پس از شروع حرکت، قدرت بالای موتور خودرو به راحتی احساس می شود و ماکسیما هیچ ترسی از افزایش سرعت نشان نمی دهد.نیسان ماکسیما موتوری پویا دارد و از نظر شتاب می تواند بسیاری از خودروهای جدیدتر را شکست دهد. البته نسخه اتوماتیک به لطف گیربکس ۴ سرعته شتاب نرمال تری دارد و اگر به دنبال رانندگی دلپذیرتری هستید باید به سراغ نسخه سرعتی بروید.کیفیت سواری این خودرو نظر به رنج قیمتی آن برای سرنشینان جلو خیلی خوب و نرم هست اما ساختار ساده سیستم تعلیق عقب باعث ضربه نسبتاً زیادی از سطح جاده می شود که به سرنشینان عقب منتقل می شود. این سیستم تعلیق ساده روی هندلینگ خودرو هم تأثیر منفی گذاشته و اگر در مسیرهای پر پیچ‌وخم بخواهید از حد سرعت معمول فراتر بروید ممکن هست قسمت عقب خودرو منحرف شود.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه