جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۴ / پراید، ساندرو و مگان چند؟
کد خبر : ۲۵۹۴۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
-
زمان : ۰۸:۵۹
|
دسته بندی: خودرو

جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۴ / پراید، ساندرو و مگان چند؟

قیمت خودروهای کارکرده امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۴ را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش پول و تجارت براساس آگهی منتشر شده از خودروهای کارکرده در سایت های فروش خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ بدون رنگ با ۱۵۵ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان آگهی شده هست و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۶ کاپوت تعویض با ۱۳۹ هزار کیلومتر کارکرد چیزی حدود ۴۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.با بررسی آگهی خودروهای کارکرده، به یک رنو مگان (مونتاژ) مدل ۱۳۹۰ با دو لکه رنگ و ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد برخوردیم که قیمت آن حوالی ۸۱۱ میلیون تومان تعیین شده هست. نیز قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۰ با صافکاری بدون رنگ و ۳۵۵ هزار کیلومتر کارکرد در بازار نزدیک به ۲۱۵ میلیون تومان تعیین شده هست. جهت استعلام قیمت خودروهای کارکرده در امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.قیمت خودروهای کارکرده امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۴برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)رنو ساندرو اتوماتیک۱۳۹۵نقره ای/بدون رنگ۱۵۵,۰۰۰۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۶ تیپ ۵۱۳۹۶سفید/کاپوت تعویض۱۳۹,۰۰۰۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰پیکان وانت دوگانه سوز۱۳۸۵سفید/بدون رنگ۲۳۲,۰۰۰۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰رنو مگان (مونتاژ)۱۳۹۰مشکی/دو لکه رنگ۳۰۰,۰۰۰۸۱۱,۰۰۰,۰۰۰پراید ۱۳۱۱۳۹۰نقره ای/صافکاری بدون رنگ۳۵۵,۰۰۰۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰کیا ریو (مونتاژ)۱۳۸۸سفید/چندین لکه رنگ۳۶۳,۰۰۰۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰مقایسه کابین ریو و گلاصولا درباره طراحی داخلی خودروهایی با عمر نزدیک به دو دهه، نمی توان حرف خاصی به زبان آورد. چه گل و چه ریو، هر دو در داخل کابین نسبت به طراحی های امروزی، بسیار ساده و عقب افتاده به نظر می رسند. اما فراموش نکنید که این خودروها در زمان عرضه، چنین شرایطی نداشتند و هنوز هم در مقایسه با محصولات امروزی ایران خودرو و سایپا، کابین های با کیفیت تری دارند. داشبورد گل بسیار ساده هست. احتمالا از آن داشبورد هایی باشد که به عنوان نمای داخلی یک خودرو، اولین چیزی هست که به ذهن شما می آید! داشبوردی صاف با دریچه های تهویه مستطیلی. غربیلک فرمان گل نسبت به سایر خودروهای بازار، طراحی خاص تری دارد. صفحه کیلومتر نظر به سال ساخت خودرو، نسبتا زیبا هست و پس زمینه سفید، آن را جذاب تر می کند. در بخش میانی داشبورد و پایین دریچه های کولر، تعداد زیادی دکمه به چشم می خورد که منظره چندان خوبی را به وجود نیاورده اند!اما کابین ریو حتی از گل هم ساده تر و کسل کننده تر به نظر می رسد. فرم کلی داشبورد و ادوات آن، تقریبا با گل برابری می کند. با این تفاوت که در بالای کنسول ریو، یک ساعت دیجیتالی به چشم می خورد. فرمان ریو نسبتا خوش دست هست. رودری ها طراحی شیکی دارند. صفحه کیلومتر ریو با نور پردازی سبز کم رنگ، به جذابیت صفحه کیلومتر گل نیست. نکته جالب توجه در کابین ریو، عدم وجود کیسه های هوا هست که این نکته او را از نظر ایمنی، بسیار از گل عقب می اندازد. البته به جبران حذف ایربگ شاگرد، ایده خوبی به کار بسته اند و فضای آن را به صندوقچه ای برای قرار دادن وسایل، تبدیل کرده اند. کیفیت متریال کابین هر دو خودرو تقریبا در یک سطح هست، اما پلاستیک های اتاق گل را می توان اندکی با دوام تر دانست.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه