به گزارش پول و تجارت، براساس آگهی های کوییک صفر در سایت های فروش خودرو، کوییک اس آر دنده ای صفر مدل ۱۴۰۴ به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان برای فروش آگهی شده هست و کوییک GXR L دنده ای صفر مدل ۱۴۰۴ حوالی ۴۸۵ میلیون تومان قیمتگذاری شده هست.نیز در میان آگهی های کوییک کارکرده، کوییک اس آر مدل ۱۴۰۳ بدون رنگ با ۱۸ هزار کیلومتر کارکرد به چشم میخورد که با قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش میرسد. در میان آگهی های کوییک کارکرده شخصی کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۵۸ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت حدودا ۵۹۰ میلیون تومان آگهی کرده هست. جدول زیر را جهت استعلام قیمت کوییک صفر و کارکرده در مرداد ۱۴۰۴ بخوانید.قیمت کوییک صفر و کارکرده - مرداد ۱۴۰۴برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)کوییک اس آر۱۴۰۴سفید/بدون رنگصفر۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰کوییک GXR L دنده ای۱۴۰۴سفید/بدون رنگصفر۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰کوییک دنده ای S۱۴۰۴سفید/بدون رنگصفر۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰کوییک اس آر۱۴۰۳سفید/بدون رنگ۱۸,۰۰۰۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰کوییک اتوماتیک پلاس۱۴۰۲سفید/بدون رنگ۵۸,۰۰۰۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰کوییک دنده ای R۱۴۰۲سفید/بدون رنگ۵۳,۰۰۰۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰سواری کوییک بهتر هست یا سهند؟سهند Sسهند S با بهرهگیری از تغییرات در موتور M۱۵GSI، راندمانی کمی بهتر از همخانوادههای قبلی خود مانند ساینا و کوییک ارائه میدهد. این بهبودها شامل ارتقای گشتاور در دورهای پایین و بهینهسازی مصرف سوخت هست. در حین رانندگی، خودرو از تعادل مناسبی برخوردار هست و سیستم کنترل پایداری (ESP) و کنترل کشش (TCS) به افزایش ایمنی در پیچها و جادههای لغزنده کمک انجام میدهد.فرمان D-Cut با طراحی مدرن، حس بهتری به راننده منتقل انجام میدهد و تسلط بیشتری بر خودرو ایجاد انجام میدهد. هرچند که فرمان هیدرولیک به جای برقی استفاده شده، اما سبک بودن آن، مانوردهی در فضاهای شهری را آسان انجام میدهد. سیستم تعلیق سهند S نیز به مقداری بهتر شده و ضربات جاده را بهتر از محصولات قدیمیتر سایپا جذب انجام میدهد، اگرچه هنوز در مسیرهای ناهموار میتواند لرزشهایی را به کابین منتقل کند.سایپا کوییکرانندگی با سایپا کوییک نیز حس ساده و بیتکلفی را به راننده منتقل انجام میدهد. سیستم تعلیق این خودرو برای شهرهای شلوغ و مسیرهای کوتاه طراحی شده و نمیتوان انتظار نرمی یا پایداری بالایی در سرعتهای زیاد دارای بود. فرمانپذیری کوییک، به خاطر فرمان هیدرولیک، سبک و مناسب رانندگی شهری هست، اما در مسیرهای پرپیچوخم حس پایداری کمتری در مقایسه با سهند S ارائه میدهد.در بخش شتابگیری، تفاوت محسوسی بین کوییک و سهند S احساس نمیشود، چرا که هر دو از گیربکس ۵ سرعته دستی و موتوری مشابه بهره میبرند. با این حال، سهند S به خاطر بهبودهای جزئی در موتور، کمی روانتر عمل انجام میدهد و مصرف سوخت بهتری ارائه میدهد.
دیدگاهها