خسروشاهی: پاسخگویی سریع به زائران اربعین اولویت بیمه مرکزی است
کد خبر : ۲۶۱۲۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
-
زمان : ۱۱:۵۵
|
دسته بندی: اقتصاد

خسروشاهی: پاسخگویی سریع به زائران اربعین اولویت بیمه مرکزی است

در آستانه اربعین حسینی، رئیس‌کل بیمه مرکزی روز چهارشنبه ۱۵ مرداد در سفری یک‌روزه به عراق، از نزدیک روند ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران ایرانی را بررسی کرد.

- اخبار اقتصادی -به گزارشخبرگزاری تسنیم، پرویز خوشکلام خسروشاهی در این سفر از مراکز درمانی در شهرهای مقدس کربلا و نجف بازدید و در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به امور بیمه‌ای زائران قرار گرفت.وی پیش از عزیمت به عراق، با حضور در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)، از موکب بیمه معلم بازدید کرد و در گفتگو با مدیران این شرکت بر ضرورت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بیمه‌ای در مبادی خروجی کشور تأکید کرد.رئیس‌کل بیمه مرکزی و هیأت همراه با حضور در چندین مراکز درمانی شهر کربلا، وضعیت زائران بستری‌گردیده و نحوه پاسخگویی به بیمه‌های درمانی آنان را بررسی کردند. نیز در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، درباره پوشش بیمه‌ای زائران و چالش‌های اجرایی موجود گفتگو گردید.در ادامه این سفر، خسروشاهی با حضور در قرارگاه بیمه معلم در کربلا، از نزدیک عملکرد میدانی این شرکت در ایام اربعین را ارزیابی کرد و بر ضرورت هماهنگی بیشتر با تیم‌های درمانی و پاسخگویی به‌موقع به مطالبات بیمه‌ای زائران تأکید کرد.رئیس‌کل بیمه مرکزی سپس با حضور در مراکز درمانی شهر نجف، به‌ویژه بیمارستان صدر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف درمانی و گفتگو با رئیس این مرکز، خدمات ارائه‌گردیده به زائران بیمه‌گردیده را مورد ارزیابی قرار داد.وی در پایان این سفر، ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم‌ نظارتی بیمه مرکزی مستقر در عراق، در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، اهداف این بازدید، چالش‌های موجود و برنامه‌های آینده برای بهقرار دارای بود خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین را تشریح کرد.انتهای پیام/
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه