مناسب‌سازی شعب موسسه اعتباری ملل جهت تسهیلدر دسترسی افراد دارای معلولیت
کد خبر : ۲۶۶۳۸
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۲۰
-
زمان : ۱۵:۱۴
|
دسته بندی: بانک

مناسب‌سازی شعب موسسه اعتباری ملل جهت تسهیلدر دسترسی افراد دارای معلولیت

مؤسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان دارای معلولیت و نیز نگاه ویژه به مسولیت های اجتماعی، اقدام به مناسب‌سازی دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و کشلس (Cashless) در شعب منتخب ...

به گزارش پول و تجارت به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل،این اقدام در پی تعامل با سازمان بهزیستی استان تهران و با رعایت استانداردهای مصوب کمیته مناسب‌سازی انجام شده تا همه مشتریان بدون محدودیت بتوانند از خدمات بانکی استفاده نمایند.بنابراین این گزارش، مؤسسه اعتباری ملل در تعامل با سازمان بهزیستی استان تهران و با رعایت استانداردهای مصوب کمیته مناسب‌سازی، دستگاه‌های خودپرداز و کشلس منتخب را به‌گونه‌ای تجهیز و طراحی نموده هست که امکان استفاده برای افراد دارای معلولیت فراهم می باشد .گفتی هست،این تغییرات شامل نصب و راه‌اندازی رمپ‌های دسترسی، جانمایی مناسب دستگاه‌ها و بهینه‌سازی ارتفاع و فضای اطراف آن‌هاست تا مشتریان با شرایط جسمانی مختلف به راحتی از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.لازم به ذکر هست، این اقدامات مناسب‌سازی نه‌تنها در شعب تهران بلکه در استان‌های مختلف کشور نیز اجرا شده و سیاست مؤسسه بر آن هست که همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات بانکی به‌صورت برابر بهره‌مند شوند.نیز، مؤسسه اعتباری ملل پیش‌تر با هدف خدمت‌رسانی به روشندلان وتسهیل امور بانکی این عزیزان ، ۱۰ شعبه خود را به سامانه برجسته‌نگار، نمایشگرهای بریل و نرم‌افزار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز نموده که عبارت هست از: شعبه های شهدای کرج،گلستان کرمانشاه، شریعتی اهواز، ۱۷ شهریور تبریز، شیراز جنوبی تهران، میدان سلماس تهران، امیر مازندرانی ساری، جمهوری کرمان، مرکزی مشهد و مدرس بیرجند.مشتریان عزیز ضمن بهره‌مندی از این امکانات می‌توانند از سایر خدمات بانکداری الکترونیک شامل متابانک، همراه‌بانک و اینترنت‌بانک نیز استفاده نمایند.فایل اسامی شعب دارای تجهیزات مناسب سازی شده
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه