به گزارشبازار، این خودرو در فاصله سالهای ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ تولید گردید و پس از بازگشت تحریمها، از خطوط مونتاژ ایرانخودرو کنار رفت. اکنون مدیریت جدید ایرانخودرو تصمیم گرفته هست تا این محصول را به خط تولید بازگرداند. رسانههای خودرویی داخلی از احتمال عرضه این محصول در آینده نزدیک خبر دادهاند، هرچند روابط عمومی ایرانخودرو تاکنون در مورد محصولات جدید این شرکت سکوت کرده هست.پژو ۲۰۷ صندوقدار پس از بازگشت به خط تولید ایرانخودرو، جایگزینی برای پژو ۲۰۶ صندوقدار V۹ خواهد قرار دارای بود. در سوی دیگر رانا پلاس نیز بهعنوان جایگزین پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ ایفای نقش خواهد کرد. ایرانخودرو همزمان تولید پژو ۲۰۷ با دو موتور TU۳ و TU۵ را نیز ادامه میدهد. به عبارت دیگر، کل خانواده پژو ۲۰۶ هاچبک و صندوقدار که ازجمله پرفروشترین محصولات ایرانخودرو در دهه ۱۳۹۰ و ۱۳۸۰ خورشیدی بودند، اکنون با نسخههای ارتقا یافته جایگزین شدهاند.تغییرات پژو ۲۰۷ صندوقدار پس از بازگشت در سال ۱۴۰۴نسخههای قبلی پژو ۲۰۷ صندوقدار از ترکیب موتور TU۵ و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک AL۴ بهره میبردند. انتظار داریم در نسخههای جدید، این خودرو از گیربکس اتوماتیک شش سرعته DAE همانند پژو ۲۰۷ اتوماتیک هاچبک بهره ببرد. از آنجاییکه ایرانخودرو رانا پلاس را روی خط تولید دارد، احتمال عرضه پژو ۲۰۷ صندوقدار با گیربکس دندهای بعید ظاهراً.از آنجایی که در سال ۱۴۰۴ هستیم، پژو ۲۰۷ صندوقدار باید از الزامات استاندارد ۸۵ گانه تبعیت کند. بنابراین این خودرو به ترمز اضطراری و سیستم ترمز کمکی، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم پایش فشار باد تایرها، چراغهای روشنایی در روز و محافظت از عابر پیاده مجهز خواهد قرار دارای بود. پیشرانه TU۵ نیز برای رعایت الزامات آلایندگی یورو ۵، به کالیبراسیون جدید مجهز خواهد گردید. نیز این خودرو به نشانگر تعویض دنده (GSI) نیز باید مجهز شود.قیمت پژو ۲۰۷ اسدی (SD) جدید در محدوده مشابهی با نسخه اتوماتیک قرار خواهد گرفت. نسخه اتوماتیک و هاچبک این خودرو اکنون ۹۶۰ الی ۹۹۰ میلیون تومان نظر به نوع سقف، قیمتگذاری شده هست. بنابراین این خودرو در محدوده قیمتی یک میلیارد تومان به بازار عرضه خواهد گردید. جدیترین رقبای پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار ایران، جک J۴ و کی ام سی ایگل از کرمانموتور خواهند قرار دارای بود.
دیدگاهها