جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۴ / پیکان وانت، ساندرو و پاترول چند؟
کد خبر : ۲۶۹۸۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۲۳
-
زمان : ۰۸:۵۹
|
دسته بندی: خودرو

جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۴ / پیکان وانت، ساندرو و پاترول چند؟

قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۴ را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش پول و تجارت براساس آگهی منتشر شده از خودروهای کارکرده در سایت های فروش خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ ۶ مدل ۱۳۸۵  با یک لکه رنگ و ۱۸۲ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان آگهی شده هست و پیکان وانت دوگانه سوز مدل ۱۳۸۵ با صافکاری بدون رنگ و ۳۹۰ هزار کیلومتر کارکرد چیزی حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.با بررسی آگهی خودروهای کارکرده، به یک رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ با یک لکه رنگ و ۱۲۱ هزار کیلومتر کارکرد برخوردیم که قیمت آن حوالی ۹۳۵ میلیون تومان تعیین شده هست. نیز قیمت کیا ریو (مونتاژ) مدل ۱۳۸۷ بدون رنگ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد در بازار نزدیک به ۳۳۰ میلیون تومان تعیین شده هست. جهت استعلام قیمت خودروهای کارکرده در امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۴برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)پژو ۲۰۶ تیپ ۶۱۳۸۵خاکستری/یک لکه رنگ۱۸۲,۶۰۰۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰پیکان وانت دوگانه سوز۱۳۸۵سفید/صافکاری بدون رنگ۳۹۰,۰۰۰۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰نیسان پاترول چهار در ۴ سیلندر۱۳۸۰یشمی/بدون رنگ۵۰۰,۰۰۰۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰پراید ۱۳۲۱۳۹۰نقره ای/کاپوت تعویض۱۱۸,۰۰۰۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک۱۳۹۶مشکی/یک لکه رنگ۱۲۱,۰۰۰۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰کیا ریو (مونتاژ)۱۳۸۷نوک مدادی/بدون رنگ۳۰۰,۰۰۰۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰مقایسه سواری ساندرو استپ وی با جک S۳در مقایسه ساندرو استپ وی و جک S۳ ، حال زمان آن فرا رسیده تا پشت فرمان هر کدام نشسته و کمی پدال بازی کنیم. متاسفانه قیمت بالای هر دو خودرو انگیزه هر شخصی را برای بیان نکات مثبت کمتر انجام می‌دهد و لذا بیان ویژگی‌های خوب رانندگی با این دو سدان برای ما نیز اندکی دشوار هست. ولی از آن‌جایی که هدف اصلی‌مان صرفا مقایسه ساندرو استپ وی و جک S۳ قلمداد شده هست، برای لحظاتی از قسمت‌هایشان چشم‌پوشی خواهیم کرد.ساندرو استپ وی امتحان خود را پیش‌تر و با اتکا به سابقه خانوادگی‌اش در ایران پس داده و تجربه رانندگی با آن نیز از نظر اکثر رانندگان قابل قبول توصیف خواهد گردید. این خودروی فرانسوی‌الاصل مونتاژ قطعات خوبی داشته و به خاطر هماهنگی نسبی سیستم تعلیق و هدایت با بدنه، رانندگی روانی را برای دارندگان به ارمغان می‌آورد. قدرت مانور استپ وی نیز بالا بوده و دید مناسب راننده در کنار فرمان پذیری و هلدینگ بالا، وی را به هدایت‌گری راضی مبدل می‌سازد. البته شتاب و قدرت این خودرو در حد یک سدان شهری معمولی (حتی شاید نسبتا ضعیف) بوده و نمی‌شود از آن‌ توقع چیزی بیشتر از مسیرهای شهری را داشته باشید، اما به هر روی تجربه رانندگی با استپ وی به خاطر کیفیت ساخت خوب و مونتاژ قوی‌اش، کمی بهتر از جک S۳ هست.جک S۳ اما، مانند اغلب اعضای خانواده خود مورد انتقاد فنی‌کاران حوزه خودرو قرار گرفته و عده زیادی، رانندگی با آن را مشابه استفاده از اسباب‌بازی‌های شهربازی توصیف می‌کنند. اما اگر زیاد هم اهل مسائل فنی نبوده و از خودروتان صرفا انتظار همکاری و واکنش مناسب و روان را داشته باشید، جک S۳ شما را نا امید نخواهد کرد. این خودروی چینی در کشور زادگاه‌اش محبوبیت زیادی داشته و با صرف نظر از قیمت‌اش در ایران، امکان دارد آن را در زمره خودروهای شهری قابل قبول دسته‌بندی کرد. رانندگی با این محصول جک شباهت زیادی به سایر خودروهای آن داشته و اگر پیش‌تر پشت فرمان تولیدات این شرکت خصوصا خانواده S نشسته باشید، می‌توانید حس و حال رانندگی با جک S۳ را نیز تصور کنید.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه