به گزارش پول و تجارت به نقل از خبرآنلاین، اخیراً اطلاعاتی از چین منتشر شده که نشان میدهد یانگوانگ U۹ Track Edition جدید قادر به تولید قدرت ترکیبی ۲۹۷۷ اسب بخار هست. اگر این ادعا درست باشد، ۸۷۰ اسب بخار از ریماک نِوِرا R جدید قویتر خواهد قرار دارای بود؛ اما ماته ریماک، این ایده را رد کرده و بیان میکند این رقم ممکن هست اشتباه اعلام شده باشد.محدودیتهای فنی و باتریهاریماک در یک کامنت در فیسبوک اشاره کرد: "اکثر خودروهای برقی چینی از سلولهای LFP استفاده میکنند، من شک دارم که هیچکدام از آنها بتوانند نرخ تخلیه بیش از ۲۰C (حتی برای یک ثانیه) را ارائه دهند که برای تولید بیش از ۲ مگاوات قدرت لازم هست. "ریماک در ادامه افزود که باتری نِوِرا R از جدیدترین و بهترین فناوری سلولهای باتری بهره میبرد و قدرت آن به حدود ۱.۵ مگاوات، یا دقیقاً ۲۱۰۷ اسب بخار، محدود شده هست. او توضیح داد که با وجود اینکه باتری میتواند قدرت بیشتری را تأمین کند، اما موتورها و اینورترها به حد نهایی خود رسیدهاند. به عقیده او، این سیستم احتمالاً میتواند برای چندین ثانیه ۲ مگاوات تولید کند، اما نه بدون تقویت بقیه اجزای پیشرانه.سپس مسئله تایرها مطرح خواهد گردید. ریماک اضافه کرد که نورا R حتی قبل از رسیدن با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، آنقدر سریع شتاب دریافت میکند که بهترین لاستیکهای جادهای موجود هم نمیتوانند چسبندگی کاملش را حفظ کنند؛ به این معنی که اگر یانگوانگ U۹ Track Edition ۱۰۰۰ اسب بخار بیشتر دارد، احتمالاً نمیتواند تا سرعت بیش از ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت، قدرت را به زمین منتقل کند. "او نیز تأکید کرد که حداکثر قدرت فقط یک عدد هست و مهمتر از آن، نحوه انتقال و حفظ این قدرت هست.اطلاعات رسمی و تردیدهادادههای منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) ادعا میکنند که هر یک از چهار موتور الکتریکی یانگوانگ U۹ Track Edition حدود ۷۴۴ اسب بخار یا ۵۵۵ کیلووات قدرت تولید میکنند که بنابراین به قدرت ترکیبی ۲۹۷۷ اسب بخار میرسد. با این حال، هیچ تأییدی وجود ندارد که هر چهار موتور بتوانند به طور همزمان و در شرایط رانندگی واقعی، در حداکثر خروجی خود کار کنند.
دیدگاهها