بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال ۱۴۰۴ است
کد خبر : ۲۷۱۸۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
-
زمان : ۱۱:۲۲
|
دسته بندی: بانک

بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال ۱۴۰۴ است

مدیرعامل بانک سینا در دومین هم‌اندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بانک در سال جاری دنبال شود.

به گزارش پول و تجارت به نقل از بانک سینا، دکتر علی ابدالی چهار راهبرد اصلی بانک در سال جاری را همانند سال گذشته افزایش مقیاس ترازنامه، توسعه بانکداری ارزی، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی عنوان کرد و بیان کرد: در کنار این راهبردها، برنامه‌هایی همچون افزایش سرمایه برابر الزامات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آمایش شعب، ساماندهی دارایی‌ها از طریق تهاتر، تقویت برندینگ، توسعه مدل‌های بازاریابی و بهینه‌سازی پورتفوی مصارف در دستور کار قرار دارد.وی با تأکید بر اهمیت رویکردهای مدیریتی درون‌سازمانی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش کارکنان در صف و ستاد، یکی از اولویت‌های جدی بانک هست و همه معاونان مناطق باید خود را در نقش مدیران ارشد ببینند و با همدلی، راهبردهای بانک را محقق کنند.مدیرعامل بانک سینا در پایان با اشاره به اهمیت بازاریابی وجذب منابع تصریح کرد: بازاریابی تنها وظیفه یک واحد نیست، بلکه همه کارکنان بانک از تحویل‌دار شعب تا مدیران ستاد در این حوزه نقش دارند. هر اقدامی در حوزه بازاریابی باید با دانش، آگاهی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.دکتر خدابخش رئیس هیئت مدیره بانک سینا نیز در این هم‌اندیشی، ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده را یادآور گردید و بیان کرد: با جدیت و پشتکار همکاران و اجرای طرح‌های بهبود و توسعه‌ای، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.وی در ادامه، الزامات موثر در موفقیت و بهبود عملکرد بانک را برشمرد و بیان کرد: در این راستا بازاریابی هدفمند و هوشمند باید در راس همه امور باشد. مکان یابی و جانمایی مناسب شعب نیز از دیگر اقداماتی هست که در راستای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک باید همواره مورد توجه قرار گیرد.رئیس هیئت مدیره بانک سینا در ادامه اظهار دارای بود: امسال بانک سینا ۴۰ ساله گردید و به یک بلوغ سازمانی دست یافت و آنچه باید در مسیر توسعه و پیشرفت بانک مورد توجه قرار گیرد، جانشین‌پروری و استفاده از استعدادهای درون بانک هست.وی در ادامه افزود: بانک و جامعه به واسطه تغییرات تکنولوژیک در حال تحول هست و ما نیز باید در انتخاب همکاران جدید و جانشین ‌پروی، دیدگاه‌ها و شاخص‌های جدید و مدرن را مد نظر قرار دهیم.گفتنی هست، این هم اندیشی طی روز جاری در تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هئیات مدیره، اعضای هئیات عامل، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل در حال برگزاری هست.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه