به گزارش پول و تجارت، چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی در نیمه اول سال با تمرکز ویژه بر رشتههای بیمه زندگی، آتشسوزی و باربری و با با هدف جذب پرتفوی سودآور، افزایش آگاهی از برند و محصولات، و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم، برنامهریزی و از ۲۷ اردیبهشت تا ۳۱ شهریور برگزار خواهد گردید بر همین اساس جناب اقای علیرضا کدخدایی که از سال ۱۳۸۵ به عنوان نمایندگان در بیمه رازی فعالیت خود را اغاز نموده و در جشنواره های قبلی نیز همواره جزو نفرات برتر و فعال در فروش بوده هست در این دوره نیز از ابتدا تا کنون بیش از هزار بیمه نامه به صورت نقدی صادر کرده هست. کدخدائی درباره برگزاری جشنواره های فروش در بیمه رازی بیان کرد : همانطور که مستحضر هستید، جشنواره تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و عملکرد در فروش بیشتر بیمه نامه ها داشته ،که خود موجب کسب درآمد بهتر برای همکاران و فعالیت موثرتر در این زمینه میباشد و حضور جشنواره های فروش می تواند به ایجاد و تقویت حس رقابت سالم در بین نمایندگان کمک کند. وی در ادامه از استراتژی فروش خود بیان کرد: در تمام سالیان گذشته ،تمام تلاش اینجانب و همکارانم ایجاد بستر مناسب جهت فروش بیمه نامه، با استفاده از نرم افزار و پلت فرم های در بستر اینترنت نیز فعالیت در رشته هایی که حق بیمه های خرد با تعداد بیشتر و ریسک کمتر داشته اند. فروش بیمه نامه های خرد کمک شایانی به توسعه شبکه مشتریان برای هر نمایندگی انجام میدهد. من نیز در طول این سالها تلاش کرده ام علاوه بر اعتماد سازی بین مشتریان خودم به سمت خرده فروشی و توجه بیشتری به بیمه نامهی سودده مثل آتش سوزی داشته باشم. کدخدائی درباره هدف گذاری خود در مسیر فروش عنوان کرد: هر نماینده باید برای بنگاه اقتصادی خود اهدافی را طرح ریزی نماید که این اهداف می تواند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت باشند اصلا به نظر من هدف داشتن می تواند در ایجاد انگیزه برای موفقیت بیشتر تاثیر داشته باشد البته که در شکل گیری این اهداف ،همکاری بسیار ارزشمند مدیران و مجموعه همکاران ستادی تاثیر بسزایی در این موفقیت داشته هست مثلا در این دوره جشنواره هدف ما ترسیم ایده جدید برای فروش بهتر و بیشتر و تمرکز بر روشهای خلاقانه و گسترش مشتریان و اعتماد سازی بین آنها قرار دارای بود که خدا را شکر توانستیم با صدور هزار بیمه نامه بخشی از این هدف را محقق سازیم. وی در پایان بیان کرد: از مدیر عامل محترم شرکت، جناب آقای دکتر حجتی و تمام مدیران و همکاران ستادی، علی الخصوص شعبه آپادانا بسیارسپاسگزارم که در این مدت دو سالی که بر مسند راهبری و مدیریت شبکه فروش هستن تمام تلاش خود را برای ایجاد یک بستر مناسب برای کار کردن و فعالیت داشتند. امیدوارم تمام همکاران با پشتکار و استفاده از روشهای جدید فروش در بستر اینترنت، در این راه موفق و پیروز باشند و به عنوان نکته پایانی آینده به کسانی تعلق دارد که زیبایی رویاهایشان را باور دارند.
دیدگاهها