هویت ام‌وی‌ام برآمده از خلق تجربه و پویایی، سری X و  M چه مفهومی را بیان می‌کنند؟
کد خبر : ۲۷۳۳۷
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۲۶
-
زمان : ۱۵:۲۱
|
دسته بندی: خودرو

هویت ام‌وی‌ام برآمده از خلق تجربه و پویایی، سری X و  M چه مفهومی را بیان می‌کنند؟

برند ام‌وی‌ام، سال‌هاست که با نگاهی نوآورانه و رویکردی مشتری‌محور، تلاش کرده تا فراتر از یک نام تجاری، به هویتی ماندگار و مورد اعتماد برای خانواده‌های ایرانی تبدیل شود.

به گزارشبازار، در این مسیر، دو اصل اساسی همواره محور برنامه‌ریزی و فعالیت‌های ام‌وی‌ام قرار داشته هست:اول، خلق بهترین تجربه برای مشتریاندوم، تأکید ویژه بر پویایی، رقابت و حرکت روبه‌جلوسری X: تجربه‌ای فراتر از انتظاردر راستای اصل نخست یعنی خلق بهترین تجربه برای مشتریان، سری محصولات X (ایکس) را راه‌اندازی کردیم. این سری شامل طیفی گسترده از کراس‌اورها؛ از مدل‌های اقتصادی و جوان‌پسند گرفته تا نمونه‌های خانواده‌محور و بالارده خواهد گردید. نام سری X از کلمه «اکسپرینس» (Experience) الهام گرفته و فلسفه طراحی آن تمرکز بر القای احساس کیفیت بالا و تجربه رضایت‌بخش از یک خودروی شهری هست. هدف ما این هست که هر مشتری، با هر سلیقه و نیازی، بتواند حس اطمینان، کیفیت و رضایت را در محصولات سری X ام‌وی‌ام تجربه کند.در حقیقت، «اکسپرینس» فقط یک واژه نیست؛ بلکه بیان‌گر فلسفه‌ای عمیق در ام‌وی‌ام هست که تمام جنبه‌های تعامل مشتری با خودرو را پوشش می‌دهد، از حس رانندگی، راحتی و کیفیت کابین گرفته تا اطمینان به خدمات پس از فروش و پشتیبانی.خلق تجربه‌ای اثربخش در راستای مسئولیت اجتماعیاما تجربه بی‌نظیری که ام‌وی‌ام به دنبال آن هست، صرفاً محدود به بخش محصولات نمی‌شود. ام‌وی‌ام همواره خود را نسبت به جامعه، مسئول و متعهد می‌داند. برای ام‌وی‌ام واژه «اکسپرینس» و حس بهترین تجربه، پیوندی عمیق با مسئولیت اجتماعی و حضور فعال در رویدادهای خیریه دارد.به همین منظور، در سال‌های اخیر، تاکید ویژه‌ای بر برگزاری و حمایت از برنامه‌های خیریه داشته‌ایم؛ شامل رویدادهایی به مناسب شب یلدا، آغاز سال تحصیلی و سایر مناسبت‌های مهم، تا تجربه‌ای مثبت و نو از «باهم بودن» را به جامعه هدیه کنیم. این نگرش حتی درنمایندگی‌های رسمی برند ام‌وی‌ام نیز ریشه دوانده و ۱۶۰ نمایندگی این برند در شهرها و استان‌های کشور پهناور ایران با شناخت دقیق خطرات و خلع‌های موجود در محل زندگی خود، در تلاش هستند تا با حفظ مسئولیت اجتماعی خود، به رفع مشکلات و حمایت از مردم همشهری خود بپردازند.سری سدان M؛ پویایی، نوگرایی و حرکت مداوماصل دوم هویت ام‌وی‌ام، پویایی و حرکت رو به جلو هست. این اصل در محصولات سدان شهری ما – یعنی سری M – به وضوح مشهود هست. نام‌گذاری جدید سری سدان‌های شهری، بر پایه مفهوم "موشن" (Motion) انجام شده؛ مفهومی که بر پویایی، تحرک مستمر و راحتی سواری تأکید دارد و هدف آن، ارائه تجربه‌ای مدرن و متناسب با سبک زندگی شهری هست.به عنوان نمونه، سری آریزو ۵ تا کنون در چندین نسل با استقبال وسیع مشتریان و فروش قابل توجهی مواجه بوده هست. اکنون نسخه جدید این خانواده با نام «M۵ Pro» با بهبودهای فراوان راهی بازار خواهد گردید؛ روندی که در آینده با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و به‌روز نگاه داشتن محصولات ادامه می‌یابد. در واقع، پویایی و حرکت رو به جلو، نه فقط یک شعار، بلکه رکن اساسی توسعه محصولات ام‌وی‌ام هست.پویایی در حمایت از ورزش و حس برنده شدناین روح پویایی فقط در محصولات ام‌وی‌ام خلاصه نمی‌شود. در بخش بازاریابی نیز، این اصل به صورت عینی‌تر در حمایت از ورزش و ترویج رقابت، پیشرفت مداوم و پویایی نمود پیدا انجام می‌دهد. ما در ام‌وی‌ام همواره حامی ورزش، نشاط و تلاش برای پیروزی بوده‌ایم و همسو با تفکر سازمان، تا کنون از چندین رویداد ورزشی مهم حمایت کرده‌ایم. برگزاری دو سری مسابقات اسکی و تنیس جام ام‌وی‌ام شامل این فعالیت‌ها بوده و تلاش می‌کنیم این مسیر حمایت از ورزش و نشاط اجتماعی را ادامه دهیم.سخن پایانیدر ام‌وی‌ام، ما بر این باوریم که یک برند موفق فراتر از محصول حرکت انجام می‌دهد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مشتری و جامعه می‌آفریند. با تمرکز بر خلق بهترین تجربه برای مشتریان در قالب محصولات نوآورانه و متنوع سری X و نیز پویایی و حرکت رو به جلو در سری سدان‌های M، مسیر رشد و تحول را به شیوه‌ای متفاوت ادامه می‌دهیم.این دو اصل کلیدی، نه تنها در طراحی و ارائه محصولات بلکه در مسئولیت‌پذیری اجتماعی ما نیز تجلی یافته‌اند، ام‌وی‌ام متعهد هست که پیوسته، تجربه‌ای جدید، کیفیتی بالاتر و آینده‌ای روشن‌تر را برای مشتریان و جامعه به ارمغان آورد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه