به گزارش پول و تجارت به نقل از بانک سینا، اکبر جلیلی عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا در این همایش با بیان اینکه معاونت بازاریابی و امور شعب بانک در راستای تغییر ساختار و چابکی بانک در جهت افزایش سهم بازار صورت گرفته، بیان کرد: یکی از اهداف و راهبردهای اصلی بانک سینا افزایش مقیاس ترازنامه و توسعه سهم بازار هست و معاونت بازاریابی و امور شعب نیز در همین راستا ایجاد شده که ما در این معاونت با جدیت و همت مضاعف، در جهت تحقق اهداف بانک تلاش خواهیم کرد.وی اظهار دارای بود: به منظور دستیابی بهینه و مطلوب به اهداف، مدل بازاریابی بانک سینا به صورت کاربردی و با نگاه رو به جلو در دستور کار قرار گرفته و به زودی به نتیجه خواهد رسید. در این برنامه به مدل منطقهای بازاریابی و بر اساس نیاز مدیریتهای مناطق توجه شده هست.در ادامه این همایش چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا نیز با اشاره به ویژگیهای یک مدیر موفق و کارآمد، به لزوم توجه به نظر کارکنان زیرمجموعه، تواضع و فروتنی، شجاعت در تصمیمگیری و مشورت با همکاران تأکید کرد.وی با ترسیم اوصاف یک سازمان یادگیرنده، از مدیران میانی بانک خواست که با تصمیمگیریهای به موقع، ارائه راهکارهای لازم و برخورد شایسته همراه با مهربانی و عطوفت با کارکنان، الگو مناسبی برای همکاران باشند.احمد سلمانی آرانی نایبرئیس هیئتمدیره بانک سینا، نیز در این همایش با اشاره به نقش حیاتی منابع در تحقق اهداف استراتژیک بانک بیان کرد: بسیاری از خواستهها و سوالات همکاران منوط به تأمین منابع و تحقق اهداف هست و اگر به اهداف تعیینشده برسیم، میتوانیم با ابزارها و رویکردهای بیشتر، سرمایههای انسانی و زیرساختی قویتر، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.سلمانی آرانی با تأکید بر ارزش خلاقیت در محیط کاری خاطرنشان کرد: موفقیت بانک زمانی حاصل خواهد گردید که همه کارکنان، بانک و شغلشان را دوست داشته باشند؛ زیرا عشق به کار هست که خلاقیت میآفریند.نائب رئیس هئیت مدیره بانک سینا در ادامه افزود: بانک سینا بانکی ۴۰ ساله، سودآور، پاکدست و شفاف هست و این یک افتخار بزرگ محسوب خواهد گردید.به گفته وی، بانک سینا با انسجام سازمانی و حرکت به سمت تکاملی هوشمندانه، مأموریت خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار با قدرت ادامه خواهد داد.
دیدگاهها