به گزارش پول و تجارت، محمدباقر تیزمغز، نماینده فعال بیمه رازی که از سال ۱۳۹۴ همکاری خود را با این شرکت آغاز کرده هست ، در دور چهارم جشنواره فروش بیمه رازی با صدور بیش از ۹۰۰ بیمه نامه آتش سوزی تا کنون توانسته هست عملکرد جشمگیری داشته باشد. در همین راستا این نماینده فعال رمز موفقیت خود را هدفمندی در فروش، کار گروهی و کار تیمی موثر با همکاران خود می داند.تیزمغز برگزاری جشنوارهای فروش رقابتی را کاتالیزور انگیزهها برای شبکه فروش عنوان کرد و افزود: بیمه رازی با برگزاری جشنوارههای فروش انگیزشی، نقش مهمی در ایجاد حس رقابت سالم و رشد نمایندگان و ایجاد انگیزه های لازم برای فروش بهتر دارد. نظر به رویکرد فروش خُرد و نقدی و حرکت به سمت صدور بیمه نامه های سودده انگیزه خوبی برای شبکه فروش ایجاد می شود و همین وجود جشنواره و ایجاد حس رقابت با سایر شرکتها، و نیز حس همراهی و پشتیبانی شرکت بیمه رازی، این جشنوارهها را بسیار جذاب تر می کندوی استراتژی خود را در صدور و فروش بیمه نامه جامعه هدف مشخص و قدرت اعتماد سازی مشتریان و تبلیغات کلامی و رو در روعنوان کرد و ادامه داد: یکی از نکات کلیدی در موفقیت تیم، هدفگذاری دقیق بر روی جامعه هدف مشخص بوده هست. استفاده از تبلیغات کلامی و اعتماد سازی بین مشتریان ، به عنوان یک ابزار قدرتمند، در مسیر هموار کردن این امر بسیار کمککننده قرار دارای بود.تیزمغز افزود: شرایط در آغاز برای ما به کندی پیش میرفت اما آهسته آهسته با اعتماد سازی و حفظ مشتریان و حرکت به سمت خرده فروشی و نقد فروشی ، و معرفی و تبلیغ ما توسط خود بیمهگذاران، فروش ما سرعت گرفت و این نشاندهنده قدرت اعتماد و رضایت مشتری هست.نماینده بیمه رازی در ادامه تاکید کرد : موفقیت پایدار این نمایندگی در فروش و حفظ مشتریان، بر پایه اعتماد سازی بنا شده هست. این رویکرد باعث شده هست که تقریبا مشتریان به صورت “باینری” و با همافزایی، هر روز افزایش یابند. این پدیده به معنای تکثیر مشتریان از طریق رضایت و معرفی مشتریان قبلی هست که یک چرخه رشد پویا را ایجاد انجام میدهد.او موفقیت نمایندگان را در کار گروهی و استراتژیهای روشن،دانست و اضافه کرد: برگ برنده دفتر نمایندگی کار به صورت گروهی و با همراهی تمامی همکاران اتفاق میافتد. با مشخص شدن استراتژی و راهبرد روشن، و تقسیم وظایف بین همکاران، هماهنگی و اثربخشی افزایش مییابد. کارگروهی، مشورت، پشتیبانی و کار تیمی، بزرگترین نقطه قوت ماست و این جمله، چکیده فرهنگ کاری موفق این تیم هست.این نماینده فعال تاکید کرد : تعیین میزان فروش، شناخت جامعه هدف و حفظ مشتریان و بیمهگذاران فعلی، در کنار ایجاد انگیزه مستمر برای همکاران و بیمهگذاران، مسیر فعالیتها را تسهیل و سرعت کار را میافزاید. این رویکرد چندوجهی، تضمین کننده رشد پایدار و مداوم هست.محمد باقر تیز مغز در پایان با اشاره به نقش حیاتی بیمه رازی در وفاداری مشتریان تاکید کرد ، همراهی شرکت بیمه رازی در زمینههای مختلف بیمهای می تواند نقش مهم و حیاتی در حفظ و ایجاد حس اعتماد در بیمه گذاران و مشتریان ما داشته باشد .وقتی سرعت در پرداخت خسارتها و احترام و پیگیری امور بیمهگذاران با تسهیل ب تسریع بهتری از سوی ستاد انجام شود نه تنها در حفظ و وفاداری بیمهگذاران نقش اساسی دارند، بلکه به نمایندگان نیز در فروش بیشتر و رشد و نامی کردن شرکت بیمه رازی کمک شایانی میکنند.و سرانجام همه همکاران عزیز و نمایندگان گرامی بیمه رازی باید بدانند که کار تیمی و تیم سازی ، استراتژیهای مشتریمداری مسیری موفقیت آمیز برای فروش بهتر هست و بهرهگیری از طرفی حمایتهای شرکت مادر نیز منجر به ایجاد یک شبکه فروش پویا و وفادار خواهد گردید
دیدگاهها