به گزارش پول و تجارت، بزرگترین نمایشگاه بینالمللی کشور در حوزه ساختمان در بیست و پنجمین سال برگزار خود مانند همواره پر رونق و بازدیدکنندگان آن همچون همواره بسیار بوده اند. می توان اذعان کرد نمایشگاه ساختمان یکی از ۵ نمایشگاه پرمخاطب سالانه کشور هست.گروههای کالایی حاضر در این نمایشگاه از صنایع مختلف ساختمانی مانند شیرآلات، کاشی و سرامیک، پارکت، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات الکترونیک، مصالح پایه، دکوراسیون داخلی، ماشینآلات ساختمانی، فناوریهای نوین، سنگهای ساختمانی، آسانسورها، قطعات پیشساخته، تجهیزات ایمنی هستند.صنعت بیمه محصولات قابل توجهی برای صنعت ساختمان دارد از کیفیت محصول تا انواع بیمه های مهندسی و مسئولیت و ..؛ این نمایشگاه بازار بزرگی هست برای آنکه بیمه گران بتوانند در آن با بازارسازی و هدف گذاری صحیح دست پر از آن بیرون آیند.امسال بیمه تعاون در یکی از بهترین سالن های نمایشگاه( خلیج فارس) با مکان یابی مناسب و غرفه آرایی خوب که حاصل کار روابط عمومی این مجموعه هست توانست فرصتی را برای تیم فنی و بازاریابی بیمه تعاون فراهم آورد تا از این بازار سهم خود را در بیمه گری صنعت ساختمان افزایش دهند.نگاه تخصص محور و به هنگام به نمایشگاه ها در توسعه بازاریابی شرکتهای بیمه اثر شگرفی دارد که بیمه تعاون این موقعیت شناسی را دارای بود.
دیدگاهها