مرکز ارتباط با ذینفعان؛ قلب تپنده بیمه ایران
کد خبر : ۲۸۱۹۵
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۰۴
-
زمان : ۱۹:۴۲
|
دسته بندی: بیمه

مرکز ارتباط با ذینفعان؛ قلب تپنده بیمه ایران

مرکز ارتباط با ذینفعان شرکت بیمه ایران با ثبت میانگین بیش از ۲هزار تماس روزانه از سراسر کشور و ارائه خدمات شبانه‌روزی، جایگاه ویژه‌ای در صنعت بیمه کشور به دست آورده هست. ؛

به گزارش پول و تجارت، در بازدید خبرنگاران از این مرکز که به مناسبت هفته دولت برگزار گردید؛ ابراهیم نجاری مدیر مرکز، آن را قلب تپنده بیمه ایران توصیف و اعلام کرد: پاسخگویی سریع، تخصصی و مؤثر سرلوحه کار ماست و خدمات ما تمامی رشته‌های بیمه‌ای را پوشش می‌دهد.وی با اشاره به تاریخچه این مرکز افزود: از روزهای ابتدایی۱۳۸۹ با تعداد محدودی نیرو آغاز کردیم و امروز با ۶۲ همکار متعهد به صورت ۲۴ ساعته و همه‌روزه، پشتیبان بیمه‌گذاران هستیم.نجاری نیز افزود:  مرکز پاسخگویی۰۹۶۶۸ در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اخیر  نظر به تاکیدهای مدیرعامل بیمه ایران درخصوص ارائه خدمات بی نظیر به مردم به ویژه در شرایط بحرانی نقش موثری را ایفا کرد.وی با تأکید بر تخصصی بودن خدمات مرکز تماس، بیان کرد: کارشناسان ما به‌صورت مداوم آموزش می‌بینند و با مطالعه بخشنامه‌ها و به‌روزرسانی دانش خود، به نیروی تخصصی تبدیل شده‌اند. تماس‌ها ثبت و ضبط می‌شوند و ما خدمات تخصصی و دقیقی ارائه می‌کنیم.نجاری در ادامه با تأکید بر اهمیت نظارت و ارائه خدمات تخصصی، اظهار دارای بود: ما به‌صورت مستمر تماس‌ها را بررسی می‌کنیم.این نظارت برای ما بسیار مهم هست، زیرا خدمات ما فراتر از پاسخ‌های ساده بله یا خیر هست و همکاران ما به‌صورت تخصصی و فنی راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.مدیر مرکز ارتباط با ذینفعان بیمه ایران در پایان با تأکید بر به‌روزرسانی خدمات این مرکز، اظهار دارای بود: تلاش ما بر این هست که خدمات‌دهی را هرچه بیشتر بهبود بخشیم. هم‌اکنون، نظر به حجم بالای تماس‌ها و تعداد بیمه‌گذاران و نمایندگان، بیمه ایران بیشترین حجم تماس و خدمات را در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه‌ای در کشور مدیریت انجام می‌دهد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه