از جشنواره‌های فروش تا رکورد صدور بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی
کد خبر : ۲۸۲۹۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۰۵
-
زمان : ۱۶:۳۶
|
دسته بندی: بیمه

از جشنواره‌های فروش تا رکورد صدور بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی

استراتژی شعبه رشت بر نماینده محوری ،احترام و تکریم شبکه فروش و تمرکز بر بیمه های زندگی و ترغیب نمایندگان به خرده فروشی هست ؛

به گزارش پول و تجارت، نظر به نزدیک شدن به پایان چهارمین دوره جشنواره فروش بیمه رازی شعبه رشت با مدیریت مهدی عظیمی با فروش بیش از هزار و دویست بیمه نامه آتش سوزی و موفقیتی چشمگیر در این دوره جشنواره فروش بیان کرد: شعبه رشت بیمه رازی، با سابقه‌ای درخشان از سال هشتاد و دو تا به امروز با ۵۵ نماینده فعال و استراتژی‌های نوآورانه، به یکی از مراکز موفق و پیشرو این شرکت در شمال کشور تبدیل شده هست.  این روزها این شعبه با تمرکز بر نماینده‌محوری و تکریم شبکه فروش و حرکت در مسیر «خرده فروشی» نه تنها رضایت نمایندگان را جلب کرده، بلکه به اهداف بلندپروازانه خود در افزایش پرتفو دست یافته هست.عظیمی درباره استراتژی اصلی شعبه رشت تاکید کرد: استراتژی اصلی این شعبه بر پایه احترام و تکریم نمایندگان فروش استوار هست. این رویکرد، در کنار تمرکز ویژه بر توسعه فروش بیمه‌های زندگی و نیز حرکت در مسیر فروش بیمه نامه‌های سود‌ده هست و تلاش ما این هست که نمایندگان را به فعالیت بیشتر در این بخش ترغیب ‌کنیم. البته این را هم بگویم که حفظ و گسترش سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز در دستور کار قرار دارد.وی در خصوص برگزاری جشنواره های فروش عنوان کرد: جشنواره‌های فروش اهرمی قدرتمند برای هیجان و رقابت بین شبکه فروش می باشند. جشنواره‌های فروش داخلی و کلی شرکت، نقش کلیدی در ایجاد شور و هیجان، رقابت سالم و تقدیر از نمایندگان داشته هست. این جشنواره‌ها، با ایجاد “ فروش تهاجمی”، تاثیر بسزایی بر عملکرد نمایندگان و سرانجام رشد پرتفوی شعبه می‌گذارند و  باید اعتراف کنم برگزاری همین چندین دوره جشنواره در بیمه رازی عوامل اصلی موفقیت شعبه رشت و فعالیت و رقابت نمایندگان شده هست.وی ادامه داد: البته که هدف‌گذاری در جشنواره ها می تواند یک عامل مهم در موفقیت شعب باشد. همین امروز ما با هدف خرده فروشی و و تیم سازی در شبکه فروش توانستیم در تمام دوره های جشنواره موفقیت قابل توجهی داشته باشیم.عظیمی درباره خرده فروشی عنوان کرد: خرده‌فروشی ستون فقرات و حافظ پرتفوی شرکت هست. این رویکرد، فرصتی مناسب و بی‌نظیر برای معرفی محصولات متنوع و سودده به هر بیمه‌گذار هست، با این روش چرخه اقتصادی و سرمایه شرکت افزایش پیدا انجام می‌دهد و از طرفی چرخه اقتصادی یعنی پرداخت به موقع خسارات بوجود آمده و کسب اعتماد بیمه‌گزاران. همین مسئله باعث توانمندسازی شبکه فروش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان می شود و به رشد بازار هدف نمایندگان نیز کمک شایانی انجام می‌دهد.مدیر شعبه رشت با بیان عملکرد شعبه در چهارمین دوره جشنواره فروش بیمه رازی بیان کرد: تا کنون در فروش بیمه‌های آتش‌سوزی عملکرد خوبیداشته ایم. فکر می کنم تا همین الان بیش ۱۲۰۰ بیمه نامه آتش سوزی صادر کرده ایم.در بخش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، شعبه رشت با برگزاری جشنواره‌های داخلی و نیز تبلیغ تخفیفات توسط نمایندگان، کارنامه‌ای درخشان از خود به نمایش گذاشته هست. با اعلام گزارش‌های هفتگی صدور و ایجاد فضایی رقابتی، تاکنون توانسته ایم به عدد هزار و دویست فقره بیمه‌نامه آتش‌سوزی  برسیم که انشالا تا پایان جشنواره همچنان زمان برای افزایش این تعداد هست.او درباره راه اندازی سازمان فروش رازی نت در بیمه رازی بیان کرد: رمز موفقیت در سازمان فروش اعتماد سازی و تیم سازی درست می باشد. تشکیل سازمان فروش رازی نت در استان گیلان، منجر به همبستگی و تعامل بیشتر نمایندگان با تمرکز بر فروش شده هست. نیز ستاد نیز با ایجاد زیر ساخت های لازم و با ارائه مشاوره‌های تخصصی در بیمه‌های عمر، امکان صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها بدون محدودیت زمانی و مکانی و ایجاد انگیزه و رقابت، به توانمندسازی وتیم سازی نمایندگان در ارائه هرچه بهتر محصولات عمر، کمک شایانی کرده هست.عظیمی در پایان تصریح کرد: شعبه رشت در یک سال اخیر با ایجاد یک “طوفان فکری” در شبکه فروش و بین پرسنل خود، فضایی را ایجاد کرده که در آن تمام همکاران و نمایندگان با مشورت و همفکری، برای پیشبرد اهداف سازمان تلاش می‌کنند. این رویکرد جمعی و مشارکتی، به موفقیت‌های چشمگیری در تمامی زمینه‌ها منجر شده و آینده‌ای درخشان را برای شعبه رشت نوید می دهد. البته باید بگویم که همه  این موارد جز باتلاش همه همکاران و همبستگی و همدلی نمایندگان و شبکه فروش امکان‌پذیر نمی‌گردید.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه