به گزارش پول و تجارت، مدیرعامل بیمه البرز در سخنانی با اشاره به تلاش های بی وقفه مدیران و بدنه کارشناسی شرکت، مسئولیت پذیری عمیق، حضور میدانی از نخستین ساعات وقوع حادثه، پوشش رسانه ای سریع و شایسته، استقرار دفاتر پرداخت خسارت در محل و حذف بروکراسی های زائد را شامل جلوه های درخشان عملکرد همکاران بیمه البرز در این حادثه دانست که نتایج آن مورد رضایت مسئولان عالی کشور قرار گرفت.وی خاطرنشان کرد: «آنچه در این رخداد نمایان گردید، تجلی واقعی رسالت بیمه البرز در صیانت از حقوق بیمه گذاران و همراهی با مردم در سخت ترین شرایط قرار دارای بود.»در ادامه، مجید علی پناهی عضو هیات مدیره، ضمن تمجید از توان تخصصی کارکنان، این توانمندی را بی بدیل و منحصر به فرد برشمرد و نقش روابط عمومی بیمه البرز را در معرفی شایستگی ها و انعکاس اقدامات شرکت در عرصه های مختلف، ستود.سپس دکتر سعیدی زاده قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، بیمه البرز را از خوشنام ترین شرکت های صنعت بیمه کشور معرفی کرد و افزود: «این خوشنامی مرهون رضایت مشتریان هست؛ رضایتی که جز با دغدغه مندی، احساس مسئولیت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان شریف این مجموعه حاصل نشده هست.در پایان این آیین، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ارزشمند از آقایان لاری زاده ( مدیر بیمه های آتش سوزی)، معینی ( مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما)، تیموری ( مدیر روابط عمومی و امور بین الملل)، نصیری ( مدیر مجتمع خدمات بیمه ای خلیج همیشگی فارس)، اکبرزاده( معاون مدیر بیمه های آتش سوزی)، قائم پناه( معاون مدیر بیمه های باربری)و رضائیان ( رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمه های آتش سوزی صنعتی) قدردانی و بار دیگر روحیه همدلی و تعهد سازمانی در بیمه البرز به نمایش گذاشته گردید.
دیدگاهها