رشد شاخص های عملکردی در بانک سینا نشان از حرکت درست در مسیر اهداف تعیین شده است
کد خبر : ۲۸۶۷۹
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۱۱
-
زمان : ۱۰:۳۲
|
دسته بندی: بانک

رشد شاخص های عملکردی در بانک سینا نشان از حرکت درست در مسیر اهداف تعیین شده است

مدیرعامل بانک سینا در وب‌نشست ماهانه با مدیریت‌های مناطق، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته دولت، گزارشی از عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف ارائه داد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از بانک سینا، علی ابدالی در این نشست که با حضور قائم‌مقام، معاونان مدیرعامل و چندین مدیران برگزار گردید، بیان کرد: با زحمات و تلاش همه واحدها، منابع ریالی بانک تا پایان مردادماه، با رشد ۱۷.۲ درصدی ‌و منابع ارزی نیز با رشد ۲۴.۲ درصدی مواجه بوده که نشان‌دهنده حرکت درست در مسیر اهداف تعیین‌شده هست.مدیرعامل بانک سینا با اشاره به کسب رتبه پنجم این بانک در میان ۲۵ بانک کشور طبق ارزیابی بانک مرکزی در شاخص کملز، این موفقیت را به همکاران تبریک بیان کرد و خاطرنشان کرد: هدف ما این هست که با تلاش همکاران، جایگاه بانک سینا امسال به رتبه سوم ارتقا یابد.وی نیز از رشد مطلوب بانک سبنا در حوزه تعهدات، ضمانت‌نامه، اعتبارات اسنادی و سودآوری خبر داد و بیان کرد: بانک سینا در پنج ماه نخست سال به اهداف خود به ویژه در بخش سود آوری دست یافت و توانست زودتر از موعد به هدف‌گذاری مردادماه برسد که اقدامی قابل تقدیر هست.مدیرعامل بانک سینا نیز به موضوع مطالبات معوق اشاره کرد و اظهار دارای بود: اگرچه بانک سینا در این زمینه عملکرد خوبی را در مقایسه با سایر بانک‌ها دارد اما لازم هست مراقبت‌های ویژه‌ای در این زمینه صورت پذیرد تا جایگاه بانک کماکان حفظ شود.ابدالی نیز با اشاره به اهمیت اوراق گام، ضرورت تمرکز بیشتر مناطق بر این موضوع را یادآور گردید.وی در ادامه افزود: در سیاست تجهیز و تخصیص منابع، اهداف مشخصی در ابتدای سال برای هر مدیریت منطقه تعیین شده و انتظار می‌رود در تحقق اهداف این بخش، نسبت تجهیز و تخصیص منابع به صورت متوازن و هماهنگ مورد توجه قرار گیرد.در ادامه این نشست اکبر جلیلی، معاون بازاریابی و امور شعب و عضو هئیت مدیره بانک اعلام کرد: همکاران این معاونت در راستای نظارت بیشتر و تلاش در راستای بهبود عملکردها به‌صورت منظم و هفتگی از مناطق بازدید و مشکلات را از نزدیک پیگیری خواهند کرد.نیز چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل، با تاکید بر اهمیت نظم و آراستگی شعب در رضایتمندی مشتریان اظهار دارای بود: شعب بانک سینا همواره باید از محیطی منظم و آراسته در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان برخوردار باشند.وی نیز در خصوص کمبود نیرو در چندین از شعب افزود: با اقداماتی که در راستای جذب نیروهای جوان و متخصص در حال انجام هست، مشکل کمبود نیروی انسانی در شعب نیز برطرف خواهد گردید.گفتنی هست در این نشست، مدیران مناطق نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه