هم‌افزایی صنفی در صنعت بیمه باید تقویت شود
کد خبر : ۲۸۷۴۱
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۱۲
-
زمان : ۱۲:۱۵
|
دسته بندی: بیمه

هم‌افزایی صنفی در صنعت بیمه باید تقویت شود

حمایت از گردش آزاد اطلاعات و اطلاع‌رسانی شفاف از رسالت‌های اصلی مجموعه معاونت رسانه‌ای به شمار می‌آید.؛

به گزارش پول و تجارت، محمدرضا نوروزپور که در نشست شورای روابط عمومی‌های صنعت بیمه سخن می‌بیان کرد با اعلام این مطلب افزود: ماهیت رسانه‌هایی که قصدی غیر از اطلاع‌رسانی دقیق و خبررسانی سالم دارند باید برای همگان افشا شود تا از منافع ملی و حریم رسانه‌های رسمی به درستی صیانت شود.معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح مرزهای «نقد اصولی» و «باج‌گیری» در فضای رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: نشان‌دادن نقاط ضعف سازمان‌ها و انتقاد از عملکرد ناصحیح چندین مدیران به مفهوم باج‌خواهی نیست و باید مرزهای رسانه‌های مننقد و باج‌نیوزها مشخص شود.نوروزپور از آمادگی مجموعه معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات برای برخورد قانونی با رسانه‌نماها خبر داد و بیان کرد: اگر دلایل و مستندات کافی در خصوص رسانه‌نماهای باج‌گیر در اختیار ما قرار بگیرد، هیأت نظارت با قدرت و قاطعیت وارد عمل خواهد گردید.وی در ادامه به شرایط اقتصادی کشور از اهمیت حفظ ثبات مجموعه‌های اقتصادی، اشاره کرد و بیان کرد: شکنندگی صنعت بیمه در حوزه اعتمادسازی، ضرورت یکپارچگی، هم‌افزایی و غیرت صنفی بین تمامی ارکان صنعت بیمه را بیش از پیش، یادآور خواهد گردید.وی از مدیران روابط عمومی‌ها خواست تا در تعاملات ارتباطی خود مصالح کلی نظام بیمه‌ای کشور را در نظر داشته باشند و از تمرکز بر منافع شرکتی، پرهیز کنند.نوروزپور از رسانه‌های معتبر و رسمی به عنوان مهمترین منابع خبری در کشور یاد کرد و اظهار دارای بود: اطلاع‌رسانی مستمر در خبرگزاری‌های رسمی و روزنامه‌های معتبر، اثرات منفی رسانه‌نماها را بی‌اثر خواهد کرد.گفتنی هست در این نشست، دکتر جواد گودرزی _ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی_ و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز در خصوص آخرین وضعیت اطلاع‌رسانی در صنعت بیمه به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه