به گزارش پول و تجارت، علیرضا حجتی در این بازدید از نزدیک در جریان خدمت رسانی همکاران شعبه به بیمه گذاران قرار گرفت و بر لزوم برگزاری کلاس های آموزشی مدون برای همکاران تاکید کرد.وی با اشاره به افزایش حدود اختیارات شعبه لاهیجان، اضافه کرد: با گسترش تکنولوژی استفاده از سامانه های برخط رازیتک و رازینت کمک شایانی در صدور سریع بیمه نامه ها در هر زمان و مکان انجام میدهد.حجتی در بخش دیگری از صحبتهای خود در جمع شبکه فروش بیان کرد: شبکه فروش و همکاران شعبه مانند یک تیم باید همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند تا در جشنواره های مختلفی که طراحی و اجرا شده هست به موفقیت برسند.نایب رئیس هیات مدیره بیمه رازی وصول مطالبات را از اولویت های اصلی شرکت بیمه رازی قلم دادکرد و افزود: همه همکاران باید در این زمینه کمک کنند و سر رسیدهای معوق باید تسویه شوند.وی با اشاره به چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی (ویژه شبکه فروش)بیان کرد: نقد فروشی و خرده فروشی در رشته های سود ده مانند زندگی، آتش سوزی و باربری اولویت بعدی بیمه رازی هست در این میان می توان به طرح زیگورات، آینده ساز و هما پلاس از بیمه های زندگی اشاره کرد که می تواند در جذب پرتفوهای بهتر کمک کند.در این بازدید نمایندگان لاهیجان هم ضمن تشکر از حضور مدیرعامل بیمه رازی در این شهر نسبت به گسترش همکاری با همکاران شعبه ابراز امیدواری کردند.معاون توسعه بازار و شبکه فروش و نیز معاون فنی بیمه های زندگی در این بازدید مدیرعامل بیمه رازی را همراهی کردند.
دیدگاهها