تقدیر معاون بنیاد شهید از خدمات دهی بیمه دی به ایثارگران / ۸۵ درصد خدمات درمانی ایثارگران توسط بیمه دی
کد خبر : ۲۸۸۵۴
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۱۵
-
زمان : ۰۸:۰۴
|
دسته بندی: بیمه

تقدیر معاون بنیاد شهید از خدمات دهی بیمه دی به ایثارگران / ۸۵ درصد خدمات درمانی ایثارگران توسط بیمه دی

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابراز رضایت از خدمت‌دهی بیمه دی به ایثارگران بیان کرد: هم‌اکنون ۸۵ درصد خدمات‌ درمانی به ایثارگران توسط بیمه دی انجام خواهد گردید. ؛

به گزارش پول و تجارت، عبدالرضا عباسپور روز چهارشنبه در بیست و چهارمین نشست مدیران شرکت بیمه دی اظهار دارای بود: مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران متفق‌القول معتقدند که هم‌اکنون شرکت بیمه دی، بهترین و بیشترین خدمات بیمه‌ای درمان را به ایثارگران ارائه می‌دهد که در هیچ دوره‌ای مسبوق به سابقه نبوده هست.وی به روند مطلوب دیجیتالی شدن خدمات درمانی بیمه دی اشاره کرد و بیان کرد: راه‌اندازی و ارتقا سوپر اپلیکیشن “دی‌دار” گام مهمی از سوی بیمه دی برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان به خصوص ایثارگران هست.وی سامانه دیجیتالی “دارویار” را یکی دیگر از خدمات ممتاز دیجیتال شرکت بیمه دی دانست و بیان کرد: این مهم باعث افزایش رضایتمندی ایثارگران شده هست.وی از مدیران شرکت بیمه دی درخواست کرد ارائه خدمات پخش دارو به بیماران صعب‌العلاج به خصوص ایثارگران، در همه استان‌ها و از مسیر دیجیتال این شرکت انجام شود تا دارو به سهولت در اختیار این بیماران قرار گیرد.معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد: تعامل خوبی از سوی مسوولان بنیاد و بیمه دی در بخش ارائه خدمات بیمه‌ای به ایثارگران ایجاد شده و این تعامل بایستی تقویت و تداوم داشته باشد.عباسپور تاکید کرد با ترتیب اثر دادن درخواست‌های ایثارگران در بخش دارو و درمان از سوی مدیران فعلی شرکت بیمه دی، نه تنها رضایتمندی ایثارگران حاصل شده بلکه این عملکرد با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست.وی بیان کرد خدمت به ایثارگران خدمتی شایسته و معنوی هست که خوشبختانه مسوولان فعلی بیمه دی آن را به معنای واقعی تحقق بخشیده‌اند.*خدمت به ایثارگران بیمه دی را مقدس کرده هست*معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با تقدیر از مسوولان شرکت بیمه دی بخاطر ارائه خدمات ویژه به ایثارگران بیان کرد: خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران خدمتی مقدس هست.نامدار عبداللهیان افزود: مسوولان بیمه دی با درک بالا از جایگاه شهدا و ایثارگران، به خانواده‌های آنان خدمات قابل تحسینی ارائه می‌کنند چرا که به خوبی می‌دانند این ایثارگران مکتب شهادت و مقاومت را در جهان نهادینه کرده‌اند.*مجموعه کارکنان بیمه دی دغدغه درمان ایثارگران را دارند*مدیر عامل مجموعه بیمارستانی متد نیز در این نشست ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای شرکت بیمه دی را تحسین کرد و بیان کرد: خوشبختانه مسوولان بیمه دی دغدغه‌مند درمان ایثارگران هستند.وی با اشاره به جایگاه بالای پزشک اظهار دارای بود: کارکنان بیمه دی با حمایت‌های خود، پزشکان را در درمان سریع ایثارگران یاری می‌دهند.*کارکنان بیمارستان ساسان دلگرم از حمایتهای بیمه دی*رییس بیمارستان ساسان تهران هم از حمایت‌های همه جانبه بیمه دی از جامعه ایثارگران تشکر کرد.دکتر علیرضا توکلی افزود: حمایت‌های مدیران فعلی شرکت بیمه دی از بیماران تحت پوشش خود بخصوص ایثارگران بی‌نظیر هست و آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.وی بیان کرد: اگر خدماتی به ایثارگران در این بیمارستان ارائه خواهد گردید قطعا بخاطر حمایت‌های شرکت بیمه دی است.*بزرگترین شبکه مراجع درمانی در اختیار شرکت بیمه دی*مدیر عامل شرکت بیمه دی نیز در این جلسه بیان کرد: مفتخریم که با اخذ قرارداد با بیش از ۱۲هزار و ۸۰۰ مرجع درمانی در کشور بزرگترین شبکه مرجع درمانی را در اختیار داریم.هادی عبداللهی افزود: ایجاد این شبکه مرجع درمانی ضمن ممتاز کردن شرکت بیمه دی از سایر شرکت‌ها امور پزشکی و درمانی بیمه‌گزاران را تسهیل کرده هست.*پرداخت بیش از ۲۰ همت خسارت در سال گذشته توسط بیمه دی*وی بیان کرد: سال گذشته این شرکت در مجموع ۲۰ همت و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف خسارت بیمه‌ای به بیمه گزاران پرداخت کرده هست.مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: در پنج ماهه اول امسال نیز بیش از ۱۰ همت خسارت بیمه‌ای به بیمه‌گزاران پرداخت کرده‌ایم که بیشتر آن در بخش درمان بوده هست.*رضایتمندی بیمه گزاران از خدمات بیمه ای دی*دکتر عبداللهی به رضایتمندی مشتریان بیمه دی از نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای این شرکت اشاره کرد و بیان کرد: مسوولان یک شرکت هلدینگ معتبر، هفته گذشته در نشستی اعلام کردند که در نظر سنجی از همکاران خود بیش از ۹۷ درصد آنان از نحوه خدمت دهی شرکت بیمه دی رضایت کامل داشته‌اند.*رتبه نخست فروش خدمات بیمه‌ای در دست بیمه دی*مدیر عامل شرکت بیمه دی به کسب رتبه نخست درمان این شرکت در سال گذشته در صنعت بیمه دی اشاره کرد و بیان کرد: در چهار ماهه اول سال جاری نیز این شرکت در بخش فروش تمامی خدمات بیمه‌ای در بین شرکت‌های صنعت بیمه کشور، مقام نخست را کسب کرده هست.وی بیان کرد: این توفیقات مرهون تلاش‌های همه کارکنان شرکت بیمه دی هست و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همچنان این رتبه را حفظ نماییم.*پوشش بیمه‌ای تمامی جانبازان جنگ ۱۲ روزه توسط شرکت بیمه دی*عبداللهی در ادامه بیان کرد: در همان روز نخست حمله رژیم صهیونی به کشورمان به تمامی ۱۲ هزار و ۸۰۰ مرجع درمانی تحت قرار داد به صورت پیامکی اعلام کردیم که این شرکت همه مجروحان جنگ را تحت پوشش قرار داده و هزینه‌ای از مجروحان دریافت نکنند.وی از حمایت‌های همه جانبه مهندس اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی تقدیر کرد و بیان کرد: این حمایت‌ها ما را در ارائه خدمات بیشتر به بیمه‌گزاران شرکت بیمه دی مصمم‌تر و دلگرم‌تر انجام می‌دهد.*توفیقات بیمه دی مرهون تعامل پزشکان هست*مدیر عامل شرکت بیمه دی در ادامه ضمن تبریک روز پزشک بیان کرد: پزشکان فرشتگان الهی در روی زمین هستند که با دانش و علم خود روح امید و زندگی در کالبد بیماران می‌دمند.وی بیان کرد: قطعا توفیقات شرکت بیمه دی مرهون تعامل بیشتر پزشکان با این شرکت است.در پایان این نشست از دکتر هوشنگی مشاور درمان مدیر عامل بیمه دی، دکتر مینوئی‌فر مدیر عامل شرکت متد، دکتر توکلی رییس بیمارستان ساسان، دکتر انیسیان رییس بیمارستان ابن سینا، دکتر رنجپور رییس اداره توانبخشی ایثارگران بنیاد شهید، دکتر عطائی مشاور عالی مدیر عامل متد، دکتر عزیززاده نماینده بنیاد شهید در بیمارستان خاتم الانبیا، دکتر سروش پزشک معتمد و مشاور مدیر عامل بیمه دی و دکتر الهام محمدنیا معاون خسارت درمان بیمه دی، تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه