ثبت رکورد ۱۶ سال صدرنشینی ایساکو در خدمات پس از فروش
کد خبر : ۲۹۰۴۹
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۱۷
-
زمان : ۱۸:۲۴
|
دسته بندی: خودرو

ثبت رکورد ۱۶ سال صدرنشینی ایساکو در خدمات پس از فروش

شرکت ایساکو در ارزیابی سال ۱۴۰۳ وزارت صمت، برای شانزدهمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش گردید.

به گزارشبازار، براساس نتایج اعلام‌شده، ایساکو با امتیاز ۸۱۲ و اختلاف ۱۹ واحدی نسبت به متوسط صنعت، بالاترین جایگاه رضایت مشتریان را به دست آورد. این شاخص ۵۰ درصد وزن ارزیابی وزارت صمت را شامل خواهد گردید و عملکرد شرکت‌ها را در هزینه و کیفیت خدمات، نحوه پاسخگویی، مدت زمان ارائه خدمات و سهولت دسترسی به شبکه می‌سنجد.روند رشد رضایت مشتریان ایساکو ادامه داشته و در تازه‌ترین ارزیابی، امتیاز این شرکت به ۸۳۵ ارتقا یافته هست. این نتیجه حاصل همکاری ستاد مرکزی و نمایندگی‌های مجاز در ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی مؤثر عنوان شده هست.ایساکو این موفقیت را آغازی بر فصل تازه‌ای از توسعه در حوزه خدمات پس از فروش دانسته و اعلام کرده هست که با تمرکز بر بهبود مداوم، نوآوری و ارتقای تجربه مشتریان، مسیر تعالی خود را ادامه خواهد داد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه