به گزارش پول و تجارت، در راستای توسعه خدمات نوین و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، همزمان با نشست هماندیشی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با معاونان و مدیران ستادی؛ شرکت بیمه سرمد از وباپلیکیشن اختصاصی خود با نام «سرمد من» رونمایی کرد.بهشتینژاد مدیرعامل بیمه سرمد، در این مراسم با اشاره به استراتژی شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات به هنگام و با تاکید بر اهمیت حرکت به سمت راهکارهای دیجیتال برای ارائه خدمات با کیفیت و در دسترس بیان کرد: وباپلیکیشن سرمد من، بخشی از راهبرد کلان شرکت در تحول دیجیتال هست. ما تلاش کردهایم با بهرهگیری از فناوریهای روز و نیازسنجی دقیق مشتریان، مسیری تازه در ارائه خدمات بیمهای ترسیم کنیم. اطمینان دارم این گام میتواند نقطه عطفی در تجربه مشتریان و ارتقای جایگاه بیمه سرمد در بازار باشد.در ادامه پولادی مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه اظهار دارای بود: هدف اصلی ما سادهسازی فرآیندها و دسترسپذیر کردن خدمات بیمهای برای همه مشتریان قرار دارای بود که با استفاده از وب اپلیکشن سرمد من به این مهم دست پیدا کردیم. وی نیز با اشاره به قابلیتهایی همچون صدور آنلاین بیمهنامه در رشتههای اتومبیل، مسئولیت حرفهای پزشکان و پیراپزشکان، آتشسوزی، حوادث و درمان انفرادی، امکان ثبت خسارت درمان بهصورت آنلاین، پیگیری وضعیت خسارتها، دسترسی به آدرس و نقشه مراکز درمانی طرف قرارداد و چتبات هوشمند برای پاسخگویی سریع و ۲۴ ساعته افزود: هم اکنون راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه سرمد با خدمات ویژه برای بیمه گزاران و هوشمندسازی فرآیندهای بیمهای برای بهبود تجربه کاربری در وب اپلیکیشن سرمد من در دستور کار قرار دارد.«سرمد من» امکانی فراهم انجام میدهد تا مشتریان بتوانند تنها با چندین کلیک، خدمات متنوعی بیمهای را تجربه کنند و بیمه سرمد با این اقدام، بار دیگر تعهد خود را به نوآوری، مشتریمداری و شفافیت خدمات نشان داده و چشمانداز تازهای را در ارائه خدمات بیمهای ترسیم کرده هست.
دیدگاهها