جشنواره های فروش موتور محرک رشد نمایندگان
کد خبر : ۲۹۳۳۲
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
-
زمان : ۰۸:۰۷
|
دسته بندی: بیمه

جشنواره های فروش موتور محرک رشد نمایندگان

شهرام شیرمحمدلی نماینده فعال شعبه گرگان بیمه رازی، با رویکردهای نوآورانه و استراتژی‌های موفقیت‌آمیز خود، تا کنون توانسته در چهارمین جشنواره فروش در رشته بیمه های باربری عملکرد خوبی داشته باشد. ؛

به گزارش پول و تجارت، شهرام شیرمحمدلی نماینده فعال شعبه گرگان بیمه رازی، از سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه‌ای خود را در شرکت بیمه رازی آغاز کرده‌ هست. با گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت، در چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی در رشته باربری طرح “اعتماد رازی”  شاهد رشد چشمگیر و دستاوردهای قابل توجهی بوده هست.یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که شیرمحمدلی به آن اشاره کرد اجرای طرح “جشنواره فروش” قرار دارای بود. وی این رویکرد را ابزاری بسیار مؤثر برایترغیب و انگیزه بخشیدن به نمایندگانبیمه رازی دانست و افزود: در شرایط رقابتی امروز صنعت بیمه، حفظ و ارتقاء انگیزه نمایندگان، که خط مقدم ارتباط با مشتریان هستند، از اهمیت بسزایی برخوردار هست. جشنواره فروش با مکانیزم‌های تشویقی، اعم از جوایز نقدی، لوح تقدیر، سفرهای زیارتی و سیاحتی، و نیز فرصت‌ ارتقاء شغلی، فضایی رقابتی سالم و انگیزه‌بخش را برای نمایندگان فراهم می‌آورد.به گفته شیرمحمدلی، این جشنواره‌ها صرفاً یک برنامه تشویقی مقطعی نیستند، بلکهنقش بسزایی در افزایش حجم کلی بیمه‌نامه‌های صادر شدهو به تبع آن،رشد چشمگیر در فروش بیمه‌های مختلفایفا می‌کنند. این امر مستقیماً بهپویایی و سلامت بازار بیمهکمک کرده و جایگاه بیمه رازی را در میان رقبا تقویت می‌نماید. با اجرای موفقیت‌آمیز جشنواره‌های فروش، نمایندگان با انرژی و اشتیاق بیشتری به فعالیت پرداختند و نه تنها سهم بازار شرکت را افزایش می‌دهند، بلکه رضایت مشتریان را نیز از طریق ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر جلب می‌کنند. این رویکرد، یک چرخه مثبت ایجاد انجام می‌دهد که هم به نفع نمایندگان، هم به نفع شرکت و سرانجام به نفع بیمه‌گذاران تمام خواهد گردید.این نماینده فعال بیمه رازی ادامه داد: هدف اصلی او جذب بیمه‌گذاران کلان و ترویج نقد فروشی در رشته بیمه باربری هست.جایگاه ویژه بیمه باربری در صنعت بیمه، همواره مورد توجه کارشناسان و فعالان این حوزه بوده هست. باربری، به خاطر ماهیت ریسک‌پذیر و حجم بالای سرمایه‌های در معرض خطر، همواره نیازمند پوشش‌های بیمه‌ای قوی، منعطف و کارآمد هست. وی معتقد هست بیمه رازی با توانمندی‌ها و ساختار حمایتی خود، قادر به ارائهخدمات بیمه‌ای منحصر به فرد و متناسب با نیازهای خاص بیمه‌گذاران بزرگ در حوزه باربریاست و این امر مستلزم دانش عمیق از پیچیدگی‌های لجستیک، ریسک‌های حمل و نقل، و مقررات بین‌المللی استشیرمحمدلی ضمن  اشاره به اضافه شدن پوشش جنگ بیان کرد: بیمه رازی در پوشش ریسک‌های خاص و پیش‌بینی شرایط بحرانی موفق بوده هست . ایشانارائه پوشش “گزینه‌جنگ”درجنگ ۱۲ روزه تحمیلی رانه تنها نشان‌دهندهشجاعت و ریسک‌پذیری هوشمندانهشرکت بیمه رازی، بلکه جلوه‌ای ازتوانایی رهبری تیم و هدایت موثر بیمه‌گذار در شرایط بحرانیدانست و اضافه کرد:. در شرایطی که بسیاری از شرکت‌های بیمه از پذیرش ریسک‌های مرتبط با جنگ امتناع می‌کردند، بیمه رازی با ارائه پوشش “گرینه‌جنگ” نه تنها مسئولیت اجتماعی خود را به اثبات رساند، بلکه توانمندی خود را درارائه راهکارهای نوآورانه و اطمینان‌بخش در بزنگاه‌های حساسبه رخ کشید. این رویکرد، اعتماد بیمه‌گذاران را به بیمه رازی دوچندان کرده و جایگاه آن را به عنوان یک شریک قابل اتکا در مدیریت ریسک‌های پیچیده تثبیت نموده هست. این قابلیت، به طور قطع در جذب بیمه‌گذاران بزرگ و نیز حفظ مشتریان فعلی، نقش حیاتی ایفا خواهد کرد.نماینده فعال بیمه رازی بیان کرد: در طول این جشنواره استراتژی هدفمند من، تمرکز بر بیمه‌نامه‌های سود ده  و نقد فروشی هست و هدف بیمه رازی نیز در طول برگزاری جشنوارها همواره حرکت در مسیر فروش نقدی و رشته های سود ده هست تا شبکه فروش بتواند هدف گذاری بهتری برای برنامه  فروش خود داشته باشداین استراتژی و هدف گذاری ، نشان‌دهندهتخصص، دیدگاه کلان، و تمرکز بر مشتریان استراتژیکدر بیمه رازی هست .شهرام شیر محمد لی در پایان بیان کرد:بدون تردید موفقیت های پیش آمده را حاصل تلاش‌های جمعی و حمایت های بی دریغ همکاران خود و نیز مدیران ستاد و شعبه گرگان بیمه رازی دانست و ضمن آرزوی سلامتی  برای همگی همکاران ابراز امیدواری کرد چنین جشنواره هایی همچنان در بیمه رازی متداول و مستمر باشد.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه