به گزارش پول و تجارت، بیامو در سکوت خبری، لوگوی شناخته شدهی خود را بازطراحی کرد؛ تغییری که با معرفی iX۳، نخستین محصول بر پایهی پلتفرم جدید Neue Klasse، همراه گردید.حذف جزئیات کرومی و نقرهایدر لوگوی تازه، حلقهی کرومی داخلی و خطوط نقرهای میان بخشهای آبی و سفید کنار گذاشته شدهاند تا طراحی سادهتر و مدرنتری شکل بگیرد.اکنون تنها حلقهی بیرونی و حروف کرومی BMW باقی ماندهاند که باریکتر و با دقت بیشتری طراحی شدهاند. این تغییر، جلوهای مینیمال و مدرن به لوگو داده هست.شباهت بیشتر به نسخهی دیجیتالبه گفتهی الیور هایلمر، رئیس طراحی بیامو، لوگوی جدید مسطحتر و ماتتر شده و شباهت بیشتری به نسخهی دیجیتالی دارد که از سال ۲۰۲۰ در کمپینهای تبلیغاتی استفاده میگردید.در لوگوی iX۳ دیگر اثری از حاشیهی آبی مختص خودروهای برقی دیده نمیشود؛ تصمیمی که بیانگر یکپارچهسازی زبان طراحی در محصولات بنزینی و برقی بیامو هست.
دیدگاهها