قیمت شاسی بلندهای ژاپنی ارزان / با کمتر از ۱ میلیارد تومان این خودروها را بخرید! + جدول
کد خبر : ۸۰۰۰۶۴
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
-
زمان : ۲۰:۰۰
|
دسته بندی: خودرو

قیمت شاسی بلندهای ژاپنی ارزان / با کمتر از ۱ میلیارد تومان این خودروها را بخرید! + جدول

لیست قیمت شاسی بلندهای ژاپنی ارزان قیمت را در ادامه گزارش بخوانید.

به گزارش سرویس خودرواقتصادآنلاین، بر اساس آگهی شاسی بلندهای ژاپنی در سایت‌های فروش خودرو،قیمت نیسان پاترول دو در مدل ۱۳۷۶ با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر و چندین لکه رنگ، امروز حدود ۳۵۰ میلیون تومان هست. پاترول همچنان یکی از ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای ژاپنی در بازار ایران محسوب خواهد گردید.قیمت سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک مدل ۱۳۸۹ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد و بدنه دور رنگ، اکنون یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعلام شده هست.بر اساس آگهی شاسی بلندهای ژاپنی، قیمت تویوتا لندکروز دو در مدل ۲۰۰۲ با کارکرد ۳۵۰ هزار کیلومتر و بدنه کامل رنگ، امروز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروش می‌رسد.نیز قیمت میتسوبیشی پاجرو چهار در مدل ۱۹۹۴ با کارکرد ۲۶۴ هزار کیلومتر و بدون رنگ، اکنون یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان هست. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست شاسی بلندهای ژاپنی در شهریور ۱۴۰۴ بخوانید.قیمت شاسی بلندهای ژاپنی - شهریور ۱۴۰۴برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)نیسان پاترول دو در۱۳۷۶مشکی/چندین لکه رنگ۲۰۰,۰۰۰۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰نیسان پاترول چهار در۱۳۷۸بژ/ چندین لکه رنگ۲,۸۶۸۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک۱۳۸۹سفید/دور رنگ۳۰۰,۰۰۰۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰سوزوکی گراند ویتارا دنده ای (وارداتی)۲۰۰۶نقره ای/دو لکه رنگ۵۲۰,۰۰۰۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰نیسان رونیز دنده ای۱۳۸۲نقره ای/ بدون رنگ۲۶۴,۰۰۰۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰نیسان رونیز دنده ای۱۳۸۴مشکی/یک لکه رنگ۲۸۲,۰۰۰۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰میتسوبیشی پاجرو چهار در۱۹۹۴یشمی/ بدون رنگ۲۶۴,۰۰۰۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰بررسی فنی سوزوکی گرند ویتاراسوزوکی گرند ویتارا ۱۳۸۹ اتوماتیک یکی از شاسی‌بلندهای ژاپنی پرطرفدار بازار ایران هست.از نظر پیشرانه، ویتارا مدل ۱۳۸۹ معمولاً با موتور ۲.۴ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی عرضه می‌گردید که توان تولید حدود ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این اعداد برای یک شاسی‌بلند جمع‌وجور شهری مناسب هستند و در زمان خود ویتارا را به گزینه‌ای قابل اعتماد در مقایسه با رقبا تبدیل کردند. گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک آن اگرچه ساده هست، اما دوام بالایی دارد و تعمیرات و سرویس آن در بازار ایران راحت‌تر انجام خواهد گردید.از نظر سیستم انتقال قدرت، سوزوکی گرند ویتارا با سیستم چهارچرخ متحرک (4WD) عرضه می‌گردید که امکان انتخاب حالت دیفرانسیل سبک و سنگین را نیز فراهم می‌کرد. همین ویژگی باعث گردید این خودرو هم برای استفاده شهری و هم برای مسیرهای آفرودی سبک گزینه‌ای مناسب باشد. در واقع، بسیاری از خریداران آن را ترکیبی از یک شاسی‌بلند خانوادگی و یک خودروی ماجراجوی سفرهای جاده‌ای می‌دانند.در بخش ایمنی، گرند ویتارا مجهز به ۲ کیسه هوا، سیستم ترمز ABS و در چندین نسخه‌ها ESP قرار دارای بود که در زمان عرضه خود در ایران یک امتیاز مثبت محسوب می‌گردید. هرچند با استانداردهای امروزی امکانات ایمنی آن ساده ظاهراً، اما همچنان توانسته در بازار دست دوم خریداران زیادی جذب کند.از نظر راحتی و کابین، سوزوکی گرند ویتارا فضای کافی برای خانواده‌های چهار نفره ارائه می‌دهد. کیفیت متریال داخلی متوسط هست اما به خاطر مونتاژ ژاپنی واستانداردهای سوزوکی، بسیاری از قطعات آن هنوز هم با دوام باقی مانده‌اند. سیستم تهویه مطبوع کارایی مناسبی دارد و صندلی‌ها برای مسیرهای طولانی راحت طراحی شده‌اند.از نظر استهلاک و هزینه نگهداری، گرند ویتارا نسبت به خودروهای ژاپنی دیگر مانند تویوتا لندکروز یا پاجرو اقتصادی‌تر هست. قطعات آن در بازار ایران به‌خوبی یافت خواهد گردید و شبکه خدمات پس از فروش سابق ایران‌خودرو نیز دسترسی به قطعات اصلی را راحت‌تر کرده هست. مصرف سوخت این خودرو حدود ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی هست که برای یک شاسی‌بلند متوسط قابل قبول ارزیابی خواهد گردید.سوزوکی گرند ویتارا مدل ۱۳۸۹ یک شاسی‌بلند ژاپنی اقتصادی و قابل اعتماد هست که اگرچه از نظر امکانات رفاهی و ایمنی با خودروهای امروزی فاصله دارد، اما همچنان به خاطر کیفیت ساخت بالا، دوام قطعات و بازار خرید و فروش پرتقاضا، انتخابی منطقی در بازار خودروهای کارکرده ایران به شمار می‌رود.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه