حضور آروان در سالن  ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۴
کد خبر : ۸۰۰۹۴۰
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۶/۳۱
-
زمان : ۱۳:۱۳
|
دسته بندی: اسلایدر

حضور آروان در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۴

کم‌تر از چندین روز دیگر بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ کشور با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت در حوزه‌های تکنولوژی، فناوری و الکترونیک شروع به‌کار خواهد کرد.

این نمایشگاه در روزهای ۳ تا ۶ مهر ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد گردید وآروان‌کلادامسال هم در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی میزبان علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان حوزه‌ی تکنولوژی خواهد قرار دارای بود.آروان که سال گذشته موفق به دریافت جایزه‌ی«نوآوری و ابتکار در تعامل با بازدیدکنندگان»از سوی نظام صنفی رایانه‌ای تهران گردید، امسال هم می‌خواهد با اشتراک دانش در انواع محصولات و راهکارهای زیرساخت ابری برای خلق رویای فناورانه‌ی کسب‌وکارها در این نمایشگاه حضور دارای بوده باگردید.یکی از خدمات جدیدی که آروان با خود به این نمایشگاه می‌آورد، دستیارهای AI Reach انواع محصولات (مانند سرویس هوش مصنوعی یا همان AIaaS و سرورهای پردازنده‌ی گرافیکی (AI GPU) و پلتفرم هوشمند ویدیو (AI Media) و کتابخانه دیتهست‌های هوش مصنوعی) هست. در کنار این موارد، راهکار مدیریت بحران یا همانDisaster Recovery Planبرای تمام محصولات ابری و همه‌ی انواع کسب‌وکارها جزو مهم‌ترین بخش خدماتی هست که آروان برای مخاطب‌های این نمایشگاه دارد. در روزهای سوم تا ششم شهریور، مدیران محصولات آروان‌کلاد در سالن ۸ و ۹ در غرفه‌ای آروانی حضور دارند تا راهکارهای مقابله با حادثه‌های غیرمنتظره را به مشتری‌ها، مخاطب‌ها و جوان‌های علاقه‌مند به آخرین دانش روز ارایه دهند. آنها توضیح خواهند داد که چگونه محصولات آروان با امکان‌های «ذخیره‌سازی چندینشهری، بازیابی پس از حادثه و MultyAZ» خسارت‌های ناشی از حادثه‌های غیرمنتظره را برای کسب‌وکارها مدیریت می‌کنند.هم‌چنین پیش از این حسن سیدی، مدیر تیم دیجیتال مارکتینگ آروان‌کلاد درباره‌ی هدف شرکت در این نمایشگاه بیان کرده هست: آروان با بیش از ۱۵۰ فیچر در ۶ خانواده‌ی محصولی به نمایشگاه برای اراتباط و گفتگو با تمام ذی‌نفع‌های بالقوه و فعلی‌مان خواهیم آمد. گروه اول؛ مخاطب‌های جوان و علاقه‌مند به آخرین دستاوردهای حوزه‌ی فناوری یا فعال در حوزه‌ی ابری که مشتاق شنیدن تجربه‌ها و اشتراک دانش و تجربه‌ هستند. گروه دوم؛ هم مشتری‌هایمان که قرار هست آخرین دستاوردهای محصولی‌مان در سالی که گذشت را با آنها به اشتراک بگذاریم. سوم؛ گروهی از مخاطب‌هایمان به‌شکل عمومی‌تر هستند که با آنها درباره‌ی مهاجرت به زیرساخت ابری تعامل خواهیم دارای بود.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه