اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، اکنون با بیش از یک میلیون کاربر در۲۹ شهر کشورفعال هست و بنا بر اعلام معاون بازاریابی گروه اسنپ، امکان داردد تا سقف ۵ میلیون تومان در هزینههای ماهانه کاربران صرفهجویی ایجاد کند.بیش از یک میلیون کاربر، مشترک اسنپپرومیثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره وضعیت کنونی اسنپپرو بیان میکند: «امروز بیش از یک میلیون نفر مشترک اسنپپرو هستند و این عدد نشان میدهد که این سرویس توانسته جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کند. هدف ما این هست که گروههای بیشتری از کاربران با مزایای اسنپپرو آشنا شوند و تجربه متفاوتی از خدمات سوپراپ دارای بوده باشند. در سرویسهای مشابه جهانی مانند اوبر از ۱۷۱ میلیون کاربر فعال ۳۶ میلیون نفر از اوبر وان یا اشتراک حرفهای اوبر هستفاده میکنند و این عدد نشان میدهد که اسنپپرو همچنان ظرفیت رگردید دارد.»ملاشریفی با اشاره به این که کاربران اسنپپرو امکان داردند تا سقف ۵ میلیون تومان در ماه هزینههای خود را کاهش دهند، بیان میکند: «چنین قابلیتی بهویژه برای افرادی که بهطور مداوم از خدمات آنلاین هستفاده میکنند، امکان داردد تفاوت ملموسی در هزینههای ماهانه ایجاد کند. کاربران این سرویس از ابتدای آغاز بهکار آن تا امروز در مجموع بیش از هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در هزینههای خود در ۵ سرویس خودرو، غذا، سوپرمارکت تحویل فوری، فروشگاه و پزشک و مشاور صرفهجویی کردهاند؛ رقمی که تصویر ملموسی از تاثیر این پلتفرم بر زندگی روزمره میلیونها کاربر ارائه انجام میدهد.»به بیان کرده ملاشریفی: «بخش بزرگی از جامعه کاربران اسنپ هنوز به اسنپپرو نپیوستهاند و ظرفیت رگردید این سرویس بسیار بالهست. کمپین «پرو حالش رو ببر» که از ۲۲ شهریور شروع گردیدههست و تا ۴ مهر ادامه دارد، دقیقاً بر همین نقطه متمرکز هست و تلاش انجام میدهد مسیر کاربران را برای عضویت در اشتراک پرو هموارتر کند.»تخفیفها و مزایای متنوع برای صرفهجویی در هزینههای روزانهاسنپپرو که بهعنوان سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ در ۱۴۰۲ معرفی گردید، اکنون توانسته جایگاه ویژهای میان کاربران پیدا کند. این سرویس به کاربران امکان میدهد در هستفاده روزمره از خدمات سوپراپ، از مزایای مالی متعددی بهرهمند شوند. بر اساس اعلام اسنپ، مشترکان پرو امکان داردند از تخفیف در سفرهای درونشهری بهرهمند شوند و هزینه سفرهای روزانه خود را کاهش دهند. نیز در سرویسهای سفارش غذا و سوپرمارکت از ارسال رایگان یا ارزانتر هستفاده کنند. افزونبر این، مشترکان امکان داردند از مشاوره پزشکی و روانشناسی با تخفیف هستفاده کنند که تنها مختص به اسنپپرو هست و سرویسهای مشابه جهانی این امکان را ندارند.تجربههای جهانی اشتراکهای پرودر خاورمیانه، سوپراپ کریم با «کریم پلاس» خدمات مشابهی ارائه میدهد؛ مثل بازگشت نقدی، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت و تخفیف در خدمات و تعمیرات در منزل و هستفاده از دوچرخه. البته امکانات این سرویس اشتراکی در هر کشور متفاوت هست و قیمتها هم بسته به منطقه تغییر انجام میدهد. سوپراپ طلبات که در کشورهای کویت، بحرین، عمان، اردن، قطر، مصر، عراق و امارات متحده عربی فعال هست، با «طلبات پرو» امکان ارسال رایگان نامحدود از رستورانها و سوپرمارکتها را فراهم کرده و تخفیفهای ویژه «طلبات مارت» را ارائه میدهد.«اوبر وان» هم با هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۹۶ دلار در سال، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت، تخفیف در سفرها و بازگشت نقدی ارائه میدهد و در بیش از ۶۰۰ شهر فعال هست. «لیفت پینک» هم در ایالات متحده آمریکا و کانادا با همان قیمت ماهانه، تخفیف سفر، اولویت در سوار کردن مسافر و دسترسی به دوچرخه و اسکوتر با نرخ ویژه را فراهم انجام میدهد.فعالسازی اشتراک اسنپپرومشترکان اسنپپرو به پیشنهادها و تخفیفهای ویژه در فروشگاههای پرو دسترسی دارند و سرانجام از پشتیبانی اختصاصی هم بهرهمند میشوند و تجربهای سریعتر و آسانتر از خدمات سوپراپ اسنپ خواهند دارای بود.فرآیند خرید و فعالسازی اشتراک اسنپپرو ساده هست؛ کافی هست کاربران وارد صفحه اصلی سوپراپ شوند، گزینه«اسنپپرو»را انتخاب و یکی از بستههای یکماهه، سهماهه یا ششماهه را فعال کنند. مزایا و تخفیفها بلافاصله پس از خرید در حساب کاربر فعال میشوند.
دیدگاهها