بیمه رازی شعبه ماهشهر؛ پیشتاز فروش با استراتژی “نقدفروشی” و تحقق ۱۲۰٪ اهداف
کد خبر : ۸۰۱۶۱۷
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
-
زمان : ۰۸:۱۹
|
دسته بندی: بیمه

بیمه رازی شعبه ماهشهر؛ پیشتاز فروش با استراتژی “نقدفروشی” و تحقق ۱۲۰٪ اهداف

شعبه ماهشهر بيمه رازي، با اتخاذ استراتژي هوشمندانه “ نقدفروشي” و تمرکز بر بازارهاي کم‌ريسک، موفق گردید در سال گذشته 120 درصد از اهداف فروش خود را محقق کند و نرخ وصول حق بيمه را به نزديکي 100 درصد برساند. اين عملکرد درخشان، که با رضايت چشمگير بيمه گذاران همراه بوده، جايگاه ويژه‌اي را براي اين شعبه در شرکت بيمه رازي رقم زده هست.؛

به گزارش پول و تجارت، شعبه ماهشهر در چهارمین جشنواره فروش این شرکت با ۹۸ درصد حق بیمه وصولی در بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت. این موفقیت نتیجه‌ی رویکردی متمرکز بر کیفیت و تلاش‌های مستمر نمایندگان و کارکنان این شعبه هست که منجر به ارتقای حسن شهرت بیمه رازی در منطقه شده هست.

پایبندی به اصول، رمز موفقیت شعبه ماهشهر

محسن قاضی، مدیر شعبه ماهشهر بیمه رازی، در تشریح دلایل این موفقیت بیان دارای بود: تمامی تلاش‌های ما و شبکه فروش، بر پایه سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل محترم، به ویژه حضور در بازارهای کم‌ریسک، استوار بوده هست. این رویکرد هوشمندانه باعث گردید تا در سال گذشته، بدون داشتن پرتفوی درمان، حدود ۱۲۰ درصد از هدف فروش خود را محقق کنیم؛ دستاوردی که نشان از کارایی و اثربخشی استراتژی‌های اتخاذ شده دارد.

قاضی با اشاره به نقش جشنواره‌های فروش، بیان کرد: جشنواره‌ها همواره به عنوان یک عامل انگیزشی قدرتمند برای شبکه فروش عمل کرده‌اند. از زمان حضور دکتر حجتی در رأس مدیریت بیمه رازی، شاهد برگزاری جشنواره‌های متنوعی بودیم که هم از نظر گستردگی رشته‌های بیمه‌ای و هم در پرداخت پاداش‌ها، عملکرد عالی داشته‌اند. این موضوع، قدردانی ویژه ما را از مدیرعامل محترم به همراه داشته هست.

یکی از نقاط قوت و کلیدی شعبه ماهشهر، تمرکز بر “ نقدفروشی” هست. این شعبه با نرخ وصول حق بیمه نزدیک به ۱۰۰ درصد در دو سال و نیم فعالیت، نشان داده که نقدفروشی یک ضرورت برای پایداری و رشد شرکت هست. قاضی در این خصوص توضیح داد: بیمه بدون وصول حق بیمه، صرفاً ایجاد تعهد برای شرکت هست و عدم وصول حق بیمه موجب لاغر شدن شرکت می‌گردد و می‌تواند در بخش‌هایی مانند سرمایه‌گذاری و پرداخت خسارت مشکل‌ساز شود.

این رویکرد، مزایای دوگانه‌ای برای شبکه فروش به همراه دارد: اولاً، نمایندگان از درگیر شدن با مشتریان بدحساب رها شده و تمرکز بهتری بر افزایش فروش خواهند دارای بود. ثانیاً، کارمزد آن‌ها بلافاصله با وصول حق بیمه محاسبه و پرداخت خواهد گردید که به برنامه‌ریزی مالی بهتر کمک انجام می‌دهد. قاضی تأکید کرد: نقدفروشی یک مهارت هست که تفاوت یک نماینده معمولی با یک نماینده نقدفروش را رقم می‌زند.

علیرغم اینکه ماهشهر یک شعبه با قدمتی سه ساله هست، اما همواره توانسته در فضای رقابتی جشنواره‌ها، “شخصیت برنده” خود را به اثبات برساند. در جشنواره “همای رازی”، محسن مسیحی در بین نفرات برتر قرار گرفت و در جشنواره “باربری”، خانم ام البنین حکیمی رتبه اول را کسب کرد. در جشنواره “بیمه های آتش سووزی” نیز، خانم شیرین نیکان پور در بین نفرات برتر آتش‌سوزی و نفر اول گروه چهار، و خانم حکیمی در میان سه نفر اول باربری حضور درخشانی داشته‌اند.

در شعبه ماهشهر، دو اصل همواره مدنظر بوده هست: حضور در بازار رشته‌های کم‌ریسک و وصول حق بیمه. از این رو، با خرده‌فروشی در رشته‌های آتش‌سوزی، مسئولیت، باربری و عمر، سعی بر تحقق اهداف فروش دارند. استقبال بیشتر از بیمه آتش‌سوزی نیز با همین رویکرد همخوانی دارد.

در پایان، مدیر شعبه ماهشهر از مدیرعامل محترم، معاونین، مدیران و کارشناسان ستادی نهایت قدردانی را به عمل آورد و حمایت‌های آن‌ها را عامل دلگرمی و تسریع در امور دانست.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه