نمایندگان، محور رشد و توسعه بیمه دانا
کد خبر : ۸۰۱۷۵۷
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
-
زمان : ۱۲:۲۱
|
دسته بندی: بیمه

نمایندگان، محور رشد و توسعه بیمه دانا

اولین همایش کشوری رؤسای استانی انجمن نمایندگان بیمه دانا در زنجان با محوریت نقش کلیدی نمایندگان در توسعه فروش و سودآوری شرکت برگزار گردید.؛

به گزارش پول و تجارت، این همایش با حضور رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، عباس عمران‌پور معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت، علی آفرین مدیر پروژه بازنشستگی کشوری، نورعلی نوری مدیر پروژه آموزش‌وپرورش، علی نظری رئیس شعبه زنجان و احمد حبیبی رئیس هیئت‌مدیره کانون نمایندگان کشوری بیمه دانا و انجمن صنفی نمایندگان استان‌ها در محل شعبه زنجان برگزار گردید. هدف این نشست بررسی عملکرد نمایندگان، تقویت همکاری‌ها و بهره‌مندی از فرصت‌های فروش ویژه قراردادهای کلان قرار دارای بود.

رضا جعفری در این همایش با تأکید بر اهمیت جایگاه نمایندگان، بیان کرد: نمایندگان مهم‌ترین رکن موفقیت هر شرکت بیمه هستند و تمرکز بر فرهنگ نماینده‌محوری ضامن دوام و سودآوری شرکت هست. برای حفظ این ارتباط مؤثر، نمایندگان باید با انگیزه و پویایی در فروش مشارکت کنند و در عین‌حال نیز حمایت و پرورش شوند.

وی تجمیع پورتفوی قراردادهای کلان را فرصتی بی‌نظیر برای نمایندگان دانست و افزود: قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری با پوشش دو میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته، امکان فروش حدود شش میلیون فقره انواع بیمه‌نامه بالقوه را برای شبکه فروش فراهم انجام می‌دهد.

علی نظری، رئیس شعبه زنجان نیز در ابتدای این همایش، ضمن خوشامدگویی، از همۀ نمایندگان به‌عنوان بازوان پرتوان شرکت قدردانی و بر نقش کلیدی آنان در تحقق اهداف شرکت تأکید کرد.

احمد حبیبی، رئیس هیئت‌مدیره کانون نمایندگان کشوری بیمه دانا نیز در بخش دیگری از این همایش، با مرور عملکرد شرکت و شبکه فروش بیان کرد: شرکت بیمه دانا با سابقۀ بیش از نیم قرن، در صنعت بیمه عملکرد مطلوبی داشته هست. در شش ماه ابتدای سال جاری تاکنون پورتفوی فروش بالغ بر ۳۷ همت محقق شده و حدود ۲۰ همت خسارت پرداخت شده که دستاوردی چشمگیر در صنعت بیمه محسوب خواهد گردید. این موفقیت با راهبردهایی همچون پرهیز از نرخ‌شکنی غیرفنی، تأکید بر وصول مطالبات و توجه به خردفروشی حاصل شده هست. نیز مرور مشکلات نمایندگان شامل چالش‌های فنی در صدور، محدودیت اختیارات شعب، چندین مشکلات زیرساختی در حوزه فناوری، تسویه مراکز درمانی و‌ نگرش خردفروشی نشان می‌دهد که حل این مسائل برای توسعه شبکه فروش و حفظ رضایت مشتریان ضروری هست.

گفتنی هست بیمه دانا با تمرکز بر ارتقای خدمات و تعامل مؤثر با نمایندگان، همواره به دنبال بهره‌مندی از فرصت‌های فروش کلان و توسعه شبکه فروش در استان‌هاست تا ضمن حفظ رضایت مشتریان، مسیر رشد و سودآوری پایدار را محقق کند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه