به گزارش پول و تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این دستاورد در پی استقبال گسترده مشتریان و موفقیت بانک در توسعه سوپراپلیکیشن باران وسامانه آسان و نیز سادهسازی و تسریع فرآیندهای اعتباری هست. بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه سال جاری، 8.11 درصد از کل تعداد تسهیلات و 3.85 درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداختی این بانک به صورت کاملاً غیرحضوری و دیجیتال بوده هست که این امر بیانگر جهش در ارائه خدمات اعتباری مدرن هست.
بر اساس این گزارش، رشد فزاینده در پرداخت تسهیلات غیرحضوری، حاصل تمرکز بانک بر توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات، بازطراحی فرآیندهای اعتباری و پاسخگویی به نیاز روزافزون مشتریان برای دریافت خدمات بانکی سریع، آسان و بدون نیاز به مراجعه به شعبه هست. این موفقیت نه تنها موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و صرفهجویی در زمان و هزینه آنها شده، بلکه ظرفیت بانک را برای ارائه خدمات به طیف وسیعتری از متقاضیان در سراسر کشور، بهویژه در مناطق روستایی و کمتربرخوردار، تقویت کرده هست.
دیدگاهها